Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

lennest

lennest

04-11-2012 om 22:09

Een nieuw telefoonabonnement

Oh wat een ramp! Ons telefoonabonnement loopt af, ik moet iets anders, maar wat? We hebben beiden een Iphone 4GS die het prima doet, we hoeven geen ander toestel. Maar nu het abonnement. We bellen nu met KPN, een veel te duur abonnement want destijds zat de Iphone erbij. De Iphone is nu simlock vrij, dus een sim only abonnement lijkt me logisch. Via bellen.com heb ik natuurlijk het een en ander uitgezocht, maar wat ik niet kan vinden is of je bij al die goedkope abonnementen ook je telefoon als persoonlijke hotspot kunt gebruiken; dat gebruik ik voor de Ipad en laptop op plaatsen waar geen wifi is. Plus: KPN heeft gratis hotspots, ook fijn, maar KPN is wel verreweg de duurste provider. Op zich zijn we heel tevreden met KPN, maar ja, de centjes tellen ook mee! We hebben nu elk 300 minuten per maand, sms'en een keer of tien per maand (rest what's app) en gebruiken nooit meer dan 500 mb internet per maand. Wie heeft zo'n goedkope provider (Simpel, Simyo, Telfort, Tele2 etc) en kan nog steeds de telefoon als eigen hotspot gebruiken en eventueel de hotspot van KPN/T-Mobile of weet ik veel welke andere provider?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Simyo

Ik heb sinds een tijdje simyo in combinatie met een simlockvrije iphone. Ben er zeer tevreden over, ik heb een kleine belbundel en 200 mb voor maar 10 euro in de maand. Bovendien kun je online je verbruik goed in de gaten houden (of via de Bundels app uit de appstore.)
Volgens mij kun je de telefoon ook als hotspot gebruiken maar dat zou je via twitter even na moeten vragen bij simyo.
Succes!

Ook simyo, maar

Ik heb ook een simyo-abonnementje bij mijn simlockvrije smartphone. Drie euro in de maand voor 100 belminuten en 75 sms'jes. Geen 3g erbij, want internet gebruik ik alleen thuis met wifi. De sms'jes gaan niet hard, want ik gebruik vooral whatsapp (thuis).

Maar hoewel simyo van KPN is, kun je geen gratis gebruikmaken van de KNP-hotspots.

Chris

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.