Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

bertje1

bertje1

07-02-2011 om 11:25

Email

mijn zoon wil een email adres (11 is ie), we hebben dat een beetje afgehouden, maar ik heb nu zo iets van : wat kan het kwaad... maargoed, wat voor mailadres zal ik dan 'aanmaken'? Een gratis ergens maar ik begreep dat je dan vaak reclame ziet over wat je hebt gemaild en zo, dat is volgens mij ook niet handig. Of moet ik een 'echte' aanvragen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wat wil je

Als je een internetabonnement hebt kun je waarschijnlijk (gratis) meerdere aliassen aan laten maken. Dan heb je verschillende mailadressen die door hetzelfde mailprogramma worden binnengehaald.

Je kunt ook kiezen voor een gratis mailadres zoals gmail of hotmail. Kun je ook door een mailprogramma laten binnen halen en via een site lezen. Op de site zie je dan wel reclame.

Is het de bedoeling dat ie er zelf helemaal het beheer over krijgt dan is de tweede optie het handigste.

Tijgeroog

Tijgeroog

07-02-2011 om 15:17

Gmail

Ik zou denk ik voor gmail gaan. Dat kun je nu in je eigen mailbox binnen laten komen, later kun je dat losmaken. Geef 'm eventueel meteen 2 e-mailadressen, een voor alles wat je op internet in moet vullen en aan moet vragen (als een soort spam-adres) en een om aan vrienden te geven.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.