Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Buzz

Buzz

07-10-2011 om 23:54

En nu mag ik een nieuwe phone, maar welke bevalt?

OO eindelijk mag ik van mn telefoon (kruik) af en een nieuwe uitzoeken. Ik zoek en zoek en zoek...
Ik wil kunnen whatsappen met mn kids, kunnen skypen etc, ik wil al die apps lijkt me leuk.
Ik denk aan de Samsung Ace maar lees veel berichten over slechte batt. Wat gebruiken jullie en waarom vind je je toestel fijn??

Groetjes van Buzz

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

08-10-2011 om 01:00

Samsung

Ik heb sinds kort de Samsung Galaxy SII en ben er helemaal blij mee.
Wat voor mij prettig is aan dit toestel is dat er een groot scherm op zit. Ik kan het niet met andere toestellen vergelijken, omdat dit mijn eerste smartphone is, maar na wat gepuzzel en wennen aan zo'n toestel vind ik het echt een ideaal ding. Goede wekker, prima fototoestel (voor een telefoon). SMS'en ziet er gelikt uit, er zit een FM-radio op waarmee je geen internetmb's hoeft aan te spreken, handige app's (WhatsUp o.a.), leuke spelletjes.... en ik kan er nog mee bellen ook. Wat wil je nog meer?
Om eerlijk te zijn ben ik nu ook zo'n telefoonzombie geworden, die elk moment aangrijpt om ermee te internetten, of spelletjes te doen.

Htc wildfire s

Sinds een week of 2 heb ik 'm, een paarse. Ik word er erg blij van, hij is niet zo groot want ik wil hem in m'n broekzak of in m'n bh kunnen stoppen als ik geen tas bij me heb.

Ik heb 'm overigens los gekocht en een sim-only abonnement genomen, dat was in mijn geval veel goedkoper dan abonnement + telefoon. Geen internet er op, ter bescherming van mezelf, maar thuis kan ik gewoon via WiFi het net op.

Trouwens als er nog mensen wordfeud willen spelen (vooral 's avonds hoor), ik ben ik-savon.....

wie o wie??

wie o wie??

12-10-2011 om 09:38

Nog twee weken ...

... en dan gaan wij aan de iPhone 4S. Kijk er nu al naar uit!

Wie.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Htc sensation

top telefoon. Grote concurrent van en qua specificaties vergelijkbaar met samsung galaxy S2, dus ook groot scherm net als Kaaskopje. Uiteindelijk gekozen voor welke ik mooier vond, qua toestel. Na twee maanden nog geen moment spijt gehad.

Jorianne

Jorianne

13-10-2011 om 20:07

Savon

Savon, ik heb je gevonden en uitgenodigd voor Wordfeud, maar op de telefoon van mijn man. Nietzo'nbekendevoornaam2808. Zin om te spelen??

Jorianne

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.