Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

mar-ank

mar-ank

09-09-2009 om 13:48

Engels leren

Mijn dochter is net begonnen in groep 7, en krijgt voor het eerst Engels. Ze vindt het erg leuk, en wil graag thuis ook oefenen. Nu zijn we op zoek naar een leuke site of programma op de computer of DS wat een beetje aansluit bij haar (absolute beginner) niveau.
Ik zag het programma Tell Me More Kids, en dat ziet er wel leuk uit. Maar kan ik dan gewoon deel 3 kopen (voor haar leeftijd) of moet je eerst de andere delen hebben gedaan.
En ik zag ook Digikidz Engelse woorden (stuk goedkoper), maar dat is misschien een beetje saai?
En er is vast nog veel meer.

Ik zoek dus eigenlijk iemand die ervaring heeft met wat voor programma of website dan ook, die daar enthousiast over is.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Annet

Annet

09-09-2009 om 23:09

Er is een programma voor de ds, dat heet: 0602 English training.
Mijn dochter heeft dit ook gebruikt toen ze in groep 7 zat (ze was wel verder in engels dan gemiddeld).
Dit programma toetst eerst de kennis. Voor kinderen in groep 7 geldt al snel dat ze starten op het 0-niveau. Maar daarna leren ze steeds meer woorden. Die woorden worden uitgesproken door het programma en die moeten ze schrijven in allerlei soorten oefeningen. Het helpt als de woorden ook door leerling hardop worden uitgesproken maar dat is lastig te regelen met een ds spel.

mar-ank

mar-ank

15-09-2009 om 10:12

Verder niemand....

Bedankt voor de tip Annet. Is er verder niemand die ervaring heeft met Tell me More of Digikidz??

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.