Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

PettyEagle32

PettyEagle32

11-03-2010 om 14:17

Ervaring met dienst Ouders Online: kindermobiel.nl

Mijn vorige bericht was denk ik niet duidelijk... Ik kan nergens reviews vinden van ouders die ervaring hebben met www.Kindermobiel.nl Het gaat hierbij om een gereguleerd abonnement (combinatie abonnement en prepaid) waarbij het makkelijk zou zijn om een flexibel belplafond in te stellen, 0900 nummers te blokkeren. Het is een samenwerkingsverband van Oudersonline.nl met een provider. Je koopt zelf een mobiele telefoon, via de site Kindermobiel.nl sluit je een abonnement af.

Heeft iemand ervaring met deze dienst? Groet Gerri

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Gekeken

op de site, heb er zelf geen ervaring mee, maar wat ik begrijp betaal je 4,95 per maand, krijg je belminuten/smsjes erbij, wat ik zie moet je gewoon 10 cent per sms betalen en een gewoon tarief voor te bellen,
kun je beter een gewoon prepaid simkaartje kopen, bij hi heb je bijv voor jongeren hi5, dan kun je smsen voor 5 cent.
Weet niet hoe oud je kind is maar mijn puber van 14 heeft een vodafone simkaart en koopt iedere maand voor 10 euro 1000 sms'jes, lijkt veel maar geloof me het is gewoon op na die tijd,het voordeel vind ik op=op, geen rekeningen dat ze er over heen gaan.
gr krulleke

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.