Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

tante Sidonia

tante Sidonia

04-01-2015 om 12:51

Facebook foto verwijderen

Weet iemand een manier dat je al je foto's van Facebook kan halen, zonder dat je per foto moet verwijderen, bevestigen....blabla.....?

marie

marie

04-01-2015 om 13:57

per album

Even gegoogled:

https://www.facebook.com/help/152153388188974

Kan dus wel per album.

tante Sidonia

tante Sidonia

05-01-2015 om 12:28

Marie, bedankt maar helaas....

Hier heb ik dus niets aan want dit gaat alleen als je foto's in het album hebt gezet. En mijne staan alleen onder foto's. Je kunt ze niet zomaar verplaatsen naar een album en dan verwijderen.....

Hadewich

Hadewich

05-01-2015 om 13:31

activiteitenlogboek

Als je naar je activiteitenlogboek gaat (ergens onderaan in het menu links, of op je eigen tijdlijn ergens rechtsbovenaan) dan kun je filteren op "foto's". Je krijgt ze dan als het goed is allemaal te zien. Je moet ze dan nog steeds één voor één verwijderen, maar het gaat sneller: als je klikt op "verwijderen", dan wordt er daar niet eerst gevraagd of je dat zeker weet.

Maar staan ze echt niet in een album? Tijdlijnfoto's of uploads vanaf je telefoon? Ik heb nergens losse foto's staan, ook als ik ze niet bewust in een album plaats, zet facebook ze wel voor mij in één van bovengenoemde albums.

Succes!

tante Sidonia

tante Sidonia

05-01-2015 om 19:27

hadewich

Bedankt voor je moeite, maar via activiteitenlogboek moet je ook per stuk verwijderen EN iedere X bevestigen. Gestoord word ik ervan.
Ik wil gewoon voortaan zoveel mogelijk info wissen. Maar het is een hels karwei als je het een tijd niet gedaan hebt!!!!

Hadewich

Hadewich

05-01-2015 om 19:33

raar

Via de gewone site of de mobiele site hoef ik niets te bevestigen. Misschien via de app dan wel?

Inderdaad een hels karwei, ben er ook mee bezig geweest. Maar foto's gingen bij mij juist snel!

tante Sidonia

tante Sidonia

05-01-2015 om 19:55

stel dat ik

Mijn account deactiveer.. Ben ik dan al mijn vrienden kwijt als ik hem opnieuw activeer?
Of komen de foto's dan ook weer terug?

foto's opslaan

er moet ook een manier zijn om al je foto's in 1 x te downloaden en in een album te zetten op je computer is mij gezegd. Maar ik heb ook nog niet ontdekt hoe... Ik wacht nu op een bericht terug van de persoon die dit gedaan heeft.Had dit voor 1 januari willen doen Wat een gedoe!

Succes in ieder geval en mocht ik het nog horen, dan hou ik jullie ook updated!

Barvaux

Barvaux

06-01-2015 om 07:56

nounou

Wat een paniek, en jullie hebben nog verlenging gekregen ook, tot 31 januari

Hadewich

Hadewich

06-01-2015 om 08:54

Geen paniek hoor...

Ik haal sowieso mijn facebook regelmatig leeg, en nu heb ik eens heel goed opgeruimd.

tante Sidonia

tante Sidonia

06-01-2015 om 19:47

Hoezo paniek, Barvaux?

Ik wil gewoon mijn foto's eraf halen en het is gigantisch irritant

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.