Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

koentje

koentje

10-10-2012 om 12:15

Facebookspelletjes

Wie weet het volgende:
Als je op facebook spelletjes doet zoals sims social o.i.d., dan krijg je die allemaal op je startpagina te staan. Kun je die weer verwijderen ook, zo ja Hoe?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lizelot

Lizelot

10-10-2012 om 14:47

Weet niet zeker

Volgens mij kun je als je een spelletje gaat spelen,wel aanvinken op wie zijn tijdlijn het komt.Dus je kunt instelen dat het alleen op jouw tijdlijn zichtbaar is,dan zien andere het niet.
Maar of je het oo kweer kun verwijderen weet ik niet,kan het ook niet uitzoeken,ik doe geen spelletjes.

Gabrielle

Gabrielle

10-10-2012 om 17:40

Account

Ik heb een spelletjes account bij Facebook zodat ik daar alle (onzin)berichten krijg en dat mijn normale facebook niet verziekt.

Kim Groothof

Kim Groothof

12-10-2012 om 10:10

Kun je 'uit zetten'

Als je op de melding gaat staan, zie je rechts een lichtgrijs pijltje naar beneden verschijnen. Als je dat aan klikt verschijnen er verschillende mogelijkheden, zo kun je die meldingen niet meer zichtbaar laten worden.
Overigens doe ik het als Gabrielle: een apart Facebook-account waar ik spelletjes speel. Lekker anoniem

marie

marie

12-10-2012 om 13:08

Spelen via zynga

Hoi
Je kunt veel van de spelletjes ook doen via Zynga.com
Verzamelen van items gaat dan ook veel sneller, omdat er veel meer mensen meedoen.
En je krijgt geen meldingen op je Facebookprofiel.
Het is inderdaad beter om een aparte account te maken voor de spelletjes, maar daar kwam ik ook pas achter toen ik al heel ver was met m'n Castleville enzo.
Groetjes

Marie

Marie

13-10-2012 om 13:22

Privacyinstellingen

Hoi
Ga eens aan de slag met je Privacyinstellingen op Facebook (pijltje naast startpagina).
Daar kun je instellen wie wat mag zien.
Bijvoorbeeld bij: advertenties, apps en websites.
Op je Startpagina kun je ook op het pijltje rechtsbovenin het bericht klikken. Je kunt dan kiezen voor "verbergen". Dan krijg je de keuze "Alle verslagen van spelletje verbergen".
succes

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.