Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

bertje1

bertje1

02-08-2010 om 11:54

Financien bijhouden?

ik vroeg me af: hoe houden jullie bij wat je uitgegeven hebt en zo (kas-bank-giro). is daar een eenvoudig, handig programma voor of is dat allemaal log en onoverzichtelijk?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Cashflow

hebben wij en werkt prima.

Nasha 1st

Nasha 1st

02-08-2010 om 20:16

Gewoon het schema van claudia

werkt prima hier....en lekker op mijn eigen pc...

dc

dc

03-08-2010 om 00:18

Excel file

ik heb gewoon zelf een Excel file in elkaar geflantst. Best simpel om te doen, en je kunt het zo ingewikkeld maken als je zelf wilt (in mijn geval niet dus). Je kunt bank statements trouwens downloaden en in Excel verwerken. Dat doe ik niet. Ik heb een pagina met inkomen en vaste uitgaves, een pagina waar ik bijhoud wat ik aan boodschappen doe, of waar ik ook op wil letten (doe ik 1x per maand), en een budget pagina, waarop ik baseer hoeveel ik aan het begin van de maand op de spaarrekening gooi.

Verder hou ik onze bankrekeningen goed in de gaten, en als ik zie dat we geld tekort gaan komen, gaan we de rest van de maand zuinig leven. Beter voorkomen dan genezen!

Vic

Vic

04-08-2010 om 22:37

Download van internetbankieren

Ik maak elke maand nadat mijn salaris is gestort een download van de transacties van mijn internetbankieren. Boodschappen e.d. doe ik altijd per pin, contante opnamen gaan op aan lunch op het werk en 'onzinnigheden', dus zo kan ik precies bijhouden hoeveel ik waaraan uitgeef.

Nasha 1st

Nasha 1st

07-09-2010 om 20:33

Ik zag het

maar waarom moet dat dan weer geld kosten???

Sarcas

Sarcas

08-09-2010 om 09:39

Yunoo

Ik gebruik gratis en online Yunoo (www.yunoo.nl/). Leest ook je (gedownloade) mutaties.

S.

Nasha 1st

Nasha 1st

08-09-2010 om 11:34

Vond ik helemaal niks dat programma

als een bepaalde betalingen sterk op elkaar lijken en je geeft aan dat je dat wilt laten aanpassen, dan is niet meer terug te vinden welke het waren of ik moet alle betalingen 1 voor 1 gaan bekijken....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.