Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

soepstengel

soepstengel

11-04-2011 om 16:23

Foto helderder maken

Hai!
Gisteren heb ik voor het eerst mijn spiegelreflexcamera uit geprobeerd in een studio. Nu zijn er in een aantal van mijn foto's een aantal schaduwen te zien die bv over èèn van de gezichten valt. Is dat weg te halen en met welk programma?
Dank je!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
MEREL

MEREL

11-04-2011 om 18:11

Picnik?

Ik zelf gebruik hiervoor photoshop, maar dat is geen gratis programma. Probeer het eens met Picnik http://picnik.com
Dit is een gratis online programma, je kan je foto uploaden en eens wat gaan proberen met de mogelijkheden die ze bieden, wellicht zit er wat bij. Het is trouwens voor heel veel bewerkingen een leuk programma. Het is ook heel gebruiksvriendelijk, mijn dochter van 14 is er ook veel mee bezig

soepstengel

soepstengel

11-04-2011 om 19:47

Die heb ik net gevonden maar...

dan verkleint ie mijn foto's ook automatisch tot een klein KB?

Maxime.M

Maxime.M

11-04-2011 om 21:16

Valt mee

Je kan 'm op een groter formaat opslaan, probeer het maar eens met een kopie foto.
Of anders kan je dus met photoshop aan de gang, of photoshop elements, dat zit bij sommige computers en camera's gratis bijgeleverd.

Primavera

Primavera

17-04-2011 om 18:31

Gimp is gratis alternatief voor photoshop

Het gratis te downloaden alternatief voor Photoshop is Gimp. www.gimp.org Je kunt er heel veel mee doen, alleen vergt het misschien iets meer inlezen voordat je er wegwijs in bent.
Groeten Primavera

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.