Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Foto randen vervagen

Weet iemand hoe ik een digitale foto op gewoon papier kan afdrukken maar dat dan de randen van de foto vervaagd is?

Het moet er dan op lijken alsof het papier zo van zich zelf is. Dat je dus niet de scherpe lijnen van de foto ziet.

Het moet wel een afbeelding blijven van 10x15 cm. Dus niet helemaal een A4-tje vullend.

Snappen jullie het nog

Bedankt voor het meedenken.

Gr. k. ersje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Carmen

Carmen

06-08-2010 om 11:40

Programma

Ik gebruik een heel oud bewerkingsprogramma van ULead die dat kan. Maar er zijn vast wel nieuwere programma's die die optie ook hebben. Ik zou een paar programma's (ook de gratis internetprogramma's) proberen en kijken of ze het kunnen. Lukt het niet, dan wil ik het wel voor je doen: [email protected]

Carmen.

Carmen

Carmen

06-08-2010 om 13:14

Picasa niet inderdaad

Picasa kan het inderdaad niet. Ik vind Picasa niet ingewikkeld trouwens. Maar ik vind wel de manier van files openen heel vervelend. Daar moet je aan wennen. Of eigenlijk wil ik daar niet aan wennen, want ik vind het stom
Andere programma's kan ik niet noemen omdat ik altijd het oude kreng van Ulead gebruik. Heet trouwens IPhoto express, geloof ik. Staat op de gewone computer en ik zit aan de laptop dus ik kan het nu niet zien. Ik weet eigenlijk ook niet hoe de functie heet. Vanavond gaat die computer aan dus dan kan ik het opzoeken.

Carmen.

Carmen

Carmen

06-08-2010 om 14:32

Is...

...goed!

Maxime.M

Maxime.M

06-08-2010 om 18:14

Het kan hoor

Hoi,

ga naar www.picnik.com
upload je foto
ga naar create
dan naar basics
en dan naar matte, met de schuifje kan je de vervaging dan zo sterk maken als je wilt.

het is een site, je hoeft dus geen programma te downloaden en het is gratis.

maxime

Maxime.M

Maxime.M

06-08-2010 om 18:16

Nog iets

Ik vergeet wat;
je moet naar create,
dan naar EFFECTS
en dan basics en matte...
vergat een stapje.

Carmen

Carmen

06-08-2010 om 20:50

Mooi!

In mijn programma heet het trouwens "edge blending".

Carmen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.