Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

fotootje

fotootje

19-10-2011 om 18:10

Fotoalbum online

Bij het sporten van de kinderen maak ik regelmatig foto's. Deze stuurde ik dan per mail aan de teamgenoten, maar soms zijn de foto's te groot en moet ik ze eerst verkleinen om ze per mail te sturen. Ik wil eigenlijk liever ene digitaal foto-album online maken, maar wel zo dat alleen de teamgenoten er toegang tot hebben. Zo kunnen ze dan zelf kiezen welke ze wel of niet downloaden. Welke site is hiervoor het meest geschikt?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Olijfje

Olijfje

19-10-2011 om 18:51

Oypo

Volgens mij kan dat bij oypo.nl. Ik heb dat ook wel eens gedaan met foto's van voetbal. Het is ondermeer geschikt voor fotografen die hun foto's willen verkopen, maar je kan het ook zonder dat doen. Dan doe je geen meerprijs op de foto's, mensen kunnen ze dan zelfs tegen een hele redelijke prijs daar ook als afdruk nabestellen (oypo verdient er natuurlijk wel iets op) maar ze kunnen ze ook gewoon van de site downloaden. Je kan de map beveiligen zodat je het team gewoon de code mailt en zij kunnen dan als enigen kijken.

Annet

Annet

19-10-2011 om 19:27

Mijnalbum

Ik gebruik mijnalbum. Dit is tot een bepaalde hoeveelheid mb's gratis. Je maakt een album aan, stuurt de link (met code) door naar de gewenste deelnemers. Zij kunnen zelf downloaden wat ze willen hebben.
Als je aanvinkt dat het geen openbaar album is, dan kunnen alleen mensen met de juiste code het album vinden.
Je kunt er ook een wachtwoord op zetten als je dat prettiger vindt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.