Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

bibi63

bibi63

18-02-2011 om 14:57

Foto's van mobiel naar pc

Hoi,
Onze dochter heeft een Samsung Star. Ze wil graag wat van de foto's die ze heeft gemaakt op haar hyves zetten. Dus die moeten eerst naar de PC. Ik dacht heel simpel: usb kabeltje erin en overloaden maar. Nou dat werkt dus niet zo. Toch zou dat heel simpel moeten zijn. Hoe werkt dat? Weten jullie dat?
Alvast bedankt!
Gr. Bibi

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
maan.

maan.

18-02-2011 om 18:59

Kaartlezertje?

dochter heeft in het begin met haar mobiel ook zitten tobben, wilde e.e.a. met bluetooth oversturen en dat lukte vaker niet dan wel.

tegenwoordig haalt ze gewoon het geheugenkaartje uit het mobiel en met zo'n kaartlezertje (zo'n ding waar kaartje in kan en dan in het usb-gat van de computer) leest ze de foto's in op de computer. of zet ze bijvoorbeeld muziek van de computer op haar kaartje.

ik heb geen idee welk merk/type telefoon mijn dochter heeft maar lijkt mij geen probleem.

kaatje1972

kaatje1972

18-02-2011 om 19:50

Mailen

Mail de foto's naar jezelf of nog makkelijker : mail ze naar je Hyves! Op Hyves kun je lezen hoe dat moet (je hebt een speciaal emailadres en als je daar naar toe mailt komen ze automatisch in een nieuw album op Hyves te staan waar je ze dan weer kan bewerken).

Ps Het lukt denk ik niet omdat je pc de mobiel niet herkent. Waarschijnlijk moet je eerst de Samsung software installeren? Had ik tenminste vroeger bij mijn HTC

bibi63

bibi63

19-02-2011 om 14:21

Maan en kaatje

Maan: dat gaan we eens proberen. Geen idee of het kan.
Kaatje: ze heeft geen internet op haar mobiel, dus kan vooralsnog niet.
Bedankt voor het meedenken!
Iemand anders nog tips?
Gr. Bibi

Kabel

Ik haal foto's met een kabeltje van mijn Samsung foon. Wel via het bijgeleverde programma, heet geloof ik New PC Studio.

Misschien dat hier ook nog iets nuttigs staat voor je: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/462839-Samsung-Star-muziek

Blue tooth?

ik wissel gegevens uit met blue tooth, klein usb dingetje, contact leggen en zo schrijft ie foto´s en muziek over

Marie

Marie

20-02-2011 om 21:49

Kabeltje

Hallo
Bij de Star hoort een speciaal USB-kabeltje om bestanden van telefoon naar pc en vice versa te verplaatsen.
Wellicht heb je dat opgeborgen in het zakje waar ook de gebruiksaanwijzing in zit?
Er hoort ook een speciaal programma bij om bestanden over te zetten.
Ik gebruik dat programma geregeld voor mijn eigen Star en die van de meiden.
Dus even op zoek naar het betreffende kabeltje.
Succes

Hes@

Hes@

20-02-2011 om 21:54

Kabeltje is niet het probleem

vermoed ik. Het gaat er om dat je niks van de telefoon afkrijgt als jet het programma van samsung niet hebt geinstalleerd. Bij mij zat KIes erbij. Het is heeeel groot en het kan niks! stom systeem van samsung. Windows 7 herkent de telefoon wel als drager van gegevens en vraagt of je wilt openen in mediaspeler of voor foto's. Oudere versie van windows is zo intelligent niet. Dan kun je dus niets zonder kunstgrepen als het instaleren vvan het samsungprogramma of het uithalen van geheugenkaartjes. Succes!

Sarcas

Sarcas

22-02-2011 om 14:53

Wat

"Nou dat werkt dus niet zo. "

Wat werkt er eigenlijk niet? Wat gebeurt er dan? Je hebt een pc met Windows? Welke versie (XP, Vista, 7)?

Wat meer info is handig...

S.

Marie

Marie

25-02-2011 om 17:28

Samsung new pc studio

Hallo
je hebt het programma Samsung New PC studio nodig en dat kun je downloaden van de site van Samsung
http://www.samsung.com/nl/experience/pcstudio/#
Succes

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.