Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

tonny

tonny

29-04-2012 om 18:55

Gezocht: smartphone met toetsenbord

voor verjaardag dochter, (maar liever geen blackberry, zegt ze.)

Geen touchscreen. Dat lijkt haar lastig vanwege valrisico (onlangs meegemaakt bij vriendin, hele schermpje aan gort), vette vingers etc.

Wie heeft er een goeie tip voor abo & telefoon?
200 sms per maand, 100 belminuten.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
kaatje1972

kaatje1972

01-05-2012 om 09:35

Als

Als je telefoon geen touchscreen heeft kan toch ook de glasplaat breken/versplinteren als je hem laat vallen?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Kaaskopje

Kaaskopje

01-05-2012 om 22:13

Samsung

Samsung heeft ook toetsenbord smartphones Galaxy txt bijvoorbeeld.
Ik denk dat je dochter eerst eens moet kijken welk toestel ze prettig vindt en daar kan ze een aanbod en abonnement bij zoeken.
Ik heb zelf een touchschreen smartphone. Ik was er wat huiverig voor, maar het bevalt mij uitstekend. Jongste heeft een Blackberry, ik zou de mijne voor geen goud willen ruilen voor zo'n toetsenbordje als van de Blackberry. Het voordeel van een touchscreen telefoon is ook dat het leesscherm zo groot is. Bij een toetsenbord smartphone is het deel van de toetsen standaard onderdeel van de telefoon, bij een touchschreen niet. Pas als je wilt typen komt het toetsenbord in beeld. Het lezen van facebookberichtjes e.d. is heel prettig via zo'n groot scherm. Had ik eerst dus nog twijfels, dan zijn die nu helemaal verdwenen.
De iPod van mijn dochter is gevallen en het scherm is gebarsten. Echt heel jammer. Kijk ik echter naar alle mensen die ik ken met smartphone, dan hoor ik niet zo heel vaak dat het ding in stukken gevallen is. Er zijn ook speciale hoesjes die de schok van een val enigszins kunnen verzachten

tonny

tonny

03-05-2012 om 09:54

Dank voor de tips!

ik geef ze door!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.