Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

sinas

sinas

12-10-2011 om 22:06

Gmail agenda gedeeld, afspraak niet altijd meteen zichtbaar

Wel bij mij, als eigenaar van de agenda, maar bij mijn man dus niet. Soms duurt dat even voor het zichtbaar is, soms ook best lang. Is er een manier om dit te versnellen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
sinas

sinas

13-10-2011 om 20:30

Niemand?

een idee?

Refresh

Zit er niet een of andere refresh knop bij?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

margje van dijk

margje van dijk

16-10-2011 om 00:56

Herken het probleem niet

(Sorry, ben een tijdje druk geweest, anders had ik wel eerder gereageerd).

Wij doen hetzelfde: man ziet in zijn telefoonagenda ook de gmail-gezinsagenda die grotendeels door mij gevuld wordt.

Het probleem wat je hebt is mij niet geheel duidelijk: Ziet hij uberhaupt geen afspraken, ziet hij slechts een deel van de afspraken, of ziet hij de afspraken pas na een lange vertraging?

In het eerste geval: Je man moet de 'gezinsagenda' (of hoe die ook heet bij jullie) nog aan zijn
(telefoon)agenda toevoegen. Jij moet de google-agenda voor hem openstellen, en hij moet de agenda toevoegen. Daarna kun je pas dingen zien.

Het tweede probleem: is het mogelijk dat niet alle afspraken onder de 'gezinsagenda' geboekt worden? Als ik zelf een nieuwe afspraak in de google-agenda zet, moet ik wel opletten dat-ie onder 'gezinsagenda' en niet onder mijn eigen agenda erin komt te staan. Mijn man kan mijn eigen agenda niet zien, alleen de gezinsagenda. Je kunt dit extra goed zichtbaar maken door beide agenda's een verschillende kleur te geven, dan valt het meteen op.

Het derde probleem: dat moet synchronisatie zijn, anders kan dat toch niet. Hoe vaak synchroniseert man's agenda met de gezinsagenda van Google? Dat moet ook ergens in te stellen zijn. Ik kan het me niet anders voorstellen. Bij ons werkt het behoorlijk vlekkeloos.

Succes!
Margje

sinas

sinas

16-10-2011 om 19:18

Margje, even kijken

Ik heb op mijn gmail-account de agenda aangemaakt. Daaraan heb ik zijn gmail-account toegevoegd via instellingen. hij krijgt daardoor de wijzigingen veel later, soms wel tot een dag, te zien, waar ik ze meteen op mijn mobiel zie. Heb ik het verkeerd gedaan? Wat bedoel je met famillie-agenda? Hoe sychroniseer je? Voor ons het nog nieuw, hebben pas sinds een maand ofzo een smartphone

sinas

sinas

18-10-2011 om 12:20

Margje met vakantie?

misschien...?

sinas

sinas

18-10-2011 om 15:14

Waarschijnlijk gelukt

als het goed is.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.