Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Merel

Merel

07-05-2011 om 10:55

Google is veranderd, geeft geen 'in cache' meer weer

Als ik gebruik maak van google klik ik meestal wanneer ik wat gevonden heb op de optie 'in cache'. Dat vond ik heel handig, want de zoekwoorden werden dan in een kleurtje opgelicht en je vond dus heel snel wat je zocht. Nu ineens doet ie dat niet meer, de layout van google ziet er per vandaag ook ineens anders uit , op zich wel mooier, maar dat in cache is ineens weg.
Weet iemand hoe ik dat terug kan krijgen? Ik kan niets vinden in instellingen of zoekopties, en erop googlend kan ik het ook niet vinden.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Primavera

Primavera

07-05-2011 om 21:08

Ligt niet aan google, maar aan explorer

Waarschijnlijk heb je internet explorer als browser, die geeft na één van de laatste updates inderdaad geen copycache meer als link onder de zoekopties.
Maar aangezien het toch een shitbrowser is kun je beter gewoon een andere downloaden. Firefox, Chrome, Opera of Safari zodat je weer op de oude manier kan zoeken.
Groeten Primavera

merel

merel

08-05-2011 om 00:12

Nee

Nee niemand heeft aan mijn computer gezeten en ik surf op safari. Man heeft een laptop, waar ook niemand aan gezeten heeft en hij heeft ook ineens de nieuwe google. Zoon heeft ook een laptop en hij heeft de oude google. We snappen er helemaal niets van.
Ik wil de oude google terug!
Wie weet wat er vannacht gebeurd is (het was vanochtend ineens bij ons allebei)

Hier ook

Sinds vanmiddag. We gebruiken firefox, dus aan explorer ligt het hier niet. Jammer, dat in cache vond ik ook wel handig.

merel

merel

08-05-2011 om 19:18

Engels/nederlands

Ik heb net weer even gekeken en het was nog steeds zo vreemd, ander lettertype, het ziet er wel sjieker uit, maar dat cache is weg. Vervolgens klik ik onderaan dat zoekbalkje van google op google.com in english en hij is weer normaal! Maar als ik daar weer klik op google in nederlands, dan gaat ie weer naar die andere versie, heel vreemd. Ik heb hem nu dus maar op engels staan, maakt voor het zoeken verder niet uit en zo is mijn cache weer terug.

Opeens weer normaal

kijk ik net even, is hij weer normaal. Ik begrijp er niets van. Ook het lettertype is weer als gisteren.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.