Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

haarscheuren in scherm smartphone - alsnog een screenprotector?

Voor het werk heb ik een I-Phone 6S gekregen. Die heb ik een tijdje geleden laten vallen, en ik dacht dat dat alleen maar schade aan de zijkanten van het scherm had opgeleverd - piepkleine scherfjes eraf - maar er blijken wel degelijk ook scheuren in het scherm te zitten. Haarscheuren, je ziet ze alleen bij een bepaalde lichtinval.

Is het nuttig om alsnog een screenprotector aan te brengen om te voorkomen dat die scheuren groter worden? Of is dat mosterd na de maaltijd? Die scheuren storen mij verder niet, en eigenlijk heb ik de hoop dat ik gewoon door kan gaan met dit toestel totdat ze vanuit het bedrijf worden vervangen (wat vast wel een keer zal gebeuren).

Groeten,

Temet

Jo Hanna

Jo Hanna

04-08-2020 om 00:40

Ik heb het gedaan

Bij mij zit er een dikke kras op het scherm van mijn iPhone 7, ook van het werk, en ik heb er alsnog een screenprotector overheen geplakt. Ik hoop er maar het beste van. Maar, als het scherm op enig moment niet meer zou functioneren zou ik wel op het werk vragen of ze de telefoon willen repareren of vervangen. Is al eens gebeurd, toen deed de camera het om onverklaarbare redenen niet meer. Gelukkig heb ik die ook voor mijn werk nodig dus toen hebben ze me een andere gegeven. Ik zou trouwens denken dat ze een 6 onderhand eens zouden moeten afschrijven. Die 7 van mij moet onderhand al drie keer per dag aan de lader. Ik ben wel aan een nieuwe toe .

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

05-08-2020 om 18:14

Pas de problem

Mijn iPad heeft al sinds een jaar of twee een flinke scheur in een hoek.
Daar heb ik totaal geen last van, hij doet alles wat hij moet doen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.