Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Ineke

Ineke

21-10-2010 om 23:32

Heb een oude vlam op hyves gevonden, hoe nu verder?

Ik ben nog niet echt thuis in de wereld van Hyves en zo. Maar ik heb een oude liefde gevonden op Hyves. Ik zag zijn foto en ik weet zeker dat het hem is. Alleen kan ik zijn profiel en zo niet lezen, dat is voor vrienden. Ik ben zelf ook niet op Hyves. Hoe moet dat eigenlijk? Moet ik me dan aanmelden en zelf een profiel aanmaken en kan ik dan die oude vlam een berichtje sturen? Ik weet helemaal niet of ik wel op Hyves wil en m'n hele hebben en houden er op wil zetten. Hoe gaat dat precies?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Maxime.M

Maxime.M

22-10-2010 om 00:02

Profiel

Je moet een profiel aanmaken, maar daar hoef je helemaal niet alles en nog wat op in te vullen hoor. In feite is je voornaam genoeg. De rest laat je leeg, of je vult desnoods iets in van 'geheim/anoniem/onbekend' ofzo. Als er maar wat staat, vervolgens kan je je profiel ook nog helemaal afschermen. Dan kunnen mensen alleen nog maar je profielfoto zien (waar je ook een ander plaatje voor kunt nemen als je zou willen) vervolgens kan je dan een vriendenverzoek sturen naar je oude vlam, in dat verzoekje kan je ook meteen een berichtje achterlaten voor hem.

Is dat nou slim?

Je kunt zijn gegevens niet lezen en weet dus ook niet hoe hij op dit moment in het leven staat, qua relaties.
Jij vindt het geweldig hem herontdekt te hebben, maar alle kans dat hij daar totaal niet op zit te wachten!

Ineke

Ineke

23-10-2010 om 21:55

Ik wil alleen maar weten..

Ach, hij was mijn eerste echte serieuze vriendje, we hebben bijna twee jaar verkering gehad toen ik 20 of zo was. Ik ben gewoon benieuwd hoe het met hem gaat en zo, verder niks.
Nou, bedankt voor jullie tips ik ga gelijk aan de slag.

JolandavS

JolandavS

28-10-2010 om 13:59

En?

En Ineke? Heb je nog een profiel aangemaakt en hem een berichtje gestuurd? En heeft hij gereageerd? Ben gewoon nieuwsgierig
Jolanda

Ineke

Ineke

30-10-2010 om 12:32

Ik hou je op de hoogte

Ik vind het zelf ook wel spannend. Hij was tenslotte mijn eerste serieuze vriend. Ik heb gisteren een bericht gestuurd, dus even afwachten. Maar zodra er meer bekend is zal ik het laten horen.

JolandavS

JolandavS

30-10-2010 om 15:51

Leuk!

Haha leuk dat je toch nog reageert Ineke

Zelf heb ik een paar jaar geleden via Hyves ook contact gezocht met 2 "oude vlammen" en daar heb/had ik toch weer een leuk contact mee opgebouwd. Weliswaar alleen via Hyves en mail (ik ben getrouwd en zij ook en al was dat niet zo geweest, ik wilde gewoon weten hoe het met ze ging en meer zat er niet achter). Met eentje is het contact inmiddels ook weer verwaterd na verloop van tijd maar met de andere (mijn eerste echt jeugdliefde) heb ik nog steeds regelmatig emailcontact. Mijn man weet dat ook gewoon en heeft daar geen problemen mee gelukkig. Het is ook gewoon leuk, een beetje oude herinneringen ophalen enzo
Nou, ik hoor het wel dan, ik hou dit draadje wel effe in de gaten

groetjes Jolanda

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.