Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Coco

Coco

12-08-2009 om 10:11

Help, letter weg!

De hoofdletter 'z' "doet het niet meer". Het gaat alleen om de 'z' en alleen in combinatie met de Shift-toets. Iemand een idee waar dat aan kan liggen (ik heb niets veranderd aan mijn toetsenbordinstellingen)?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Gallifrey

Gallifrey

13-08-2009 om 20:33

Kruimeltje?

Zit er misschien iets onder de shift of z-toets?

Gallifrey

Maar als er een kruimeltje onder de shift zit dan zou toch geen enkele hoofdletter het moeten doen, of bij de 'z' ook de kleine letter 'z' niet?

Heel vreemd!

Coco

Coco

14-08-2009 om 10:18

Gallifrey

"Zit er misschien iets onder de shift of z-toets?"
Hoe kom je daar achter en blijkt er inderdaad iets te zitten, hoe komt dat daar dan? Kan het iets met die Macro toets te maken hebben die ertussen zit? Heb ik misschien onbewust een macro gemaakt en zo ja, hoe haal ik die dan weer weg?

Gallifrey

Gallifrey

14-08-2009 om 10:38

Ik bedoel het veel simpeler

Ik vroeg me af of er niet echt iets onder de knopjes is gekomen. Bij mijn toetsenbord zitten de shift en de z naast elkaar. Als daar iets onder zit dan kan het problemen veroorzaken.
Ik ben ooit een halve helpdesk-medewerker geweest (alleen voor de allersimpelste probleempjes) en dit probleem kwam veel voor. Meestal voel je dan wel dat het knopje niet goed naar beneden gaat. Je kunt dan voorzichig het knopje er af wippen en het obstakel verwijderen (uiterarad op eigen riisico...)
Jij hebt blijkbaar nog een macro-knopje tussen de shift en de z zitten. Wat is het voor een toetsenbord?

Coco

Coco

14-08-2009 om 12:08

Haha

Ik dacht dat een "kruimeltje" een soort computerterm was. Maar je bedoelt een echt kruimeltje.
Dat zou wel kunnen, maar dan zouden de toetsen, zoals Elissa al opmerkte, niet alleen in één combinatie gek doen.
Hij doet het nu trouwens ineens weer wel. Ik ben eigenlijk een beetje bang voor een virus.
In ieder geval bedankt voor het meedenken.

Mamvantwee

Mamvantwee

14-08-2009 om 13:20

Virus is onwaarschijnlijk

Een virus dat alleen de Z aanvalt, is het echt niet hoor. Wie zou dat nou willen maken en verspreiden?

Nee, ik denk ook dat je je toetsenbord een keer moet schoonmaken. Op de kop uitkloppen, met een speciale bus met hoge (lucht)druk schoonspuiten, en als je vaak boven je toetsenbord eet (en knoeit), kun je zelfs de toetsen eraf halen en de boel goed schoonmaken.

groet, mamvantwee

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.