Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Hema of kruidvat prepaid graag ervaringen

Ik wil overstappen van T mobile naar Hema of Kruidvat prepaid. Ook voor ons oudste die naar het VO gaat zoek ik dus een aanbieder (dit wordt dezelfde als voor mij).

Als ik op bellen.com kijk zie ik bij allebei negatieve ervaringen maar dat zal je natuurlijk bij alle aanbieders hebben dus nu toch mijn vraag nog even hier op het forum.
Ik weet dat Kruidvat goedkoper is. Ik woon niet in een grensgebied want dat schijnt ook wel uit te kunnen maken.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Kruidvat

Man en ik hebben beiden kruidvat prepaid. Opwaarderen met 'n nummer op 'n kassabon werkt niet als je dat op de telefoon intikt, je moet 't echt online (mijn kruidvat) invoeren. Zo ook bij de allereerste keer dus dat was wel behoorlijk mopperen voor ik op dat idee kwam. Verder is foon van man na 6 maanden kapot gegaan maar keurig netjes vervangen door 'n nieuwe. Wel kan man in het buitenland niet bellen -onbekende fout- maar omdat we zelden in 't buitenland zijn, zijn we daar ig niet achteraan gegaan. Mijn foon telefoneert wel in 't buitenland.

Vic

Vic

25-06-2011 om 19:11

Kruidvat mobiel

Mijn dochter heeft sinds een paar maanden prepaid via Kruidvat mobiel. Ze is nog bezig met haar eerste beltegoed, dus het hele opstarten destijds was wel een heel gedoe. Het is uiteindelijk wel gelukt om het beltegoed via de telefoon te activeren. Vooralsnog hebben we er geen klachten over.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.