Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

jippa

jippa

12-02-2012 om 12:27

Hema software albums (of albelli)

Beste kenners,

Ik ben een trouw fan van de hema album service, maar nu heb ik een nieuwe computer en nu lukt hett maken van een album wel ,maar het versturen loopt vast in de laatste fase.
Ik heb erop gegoogled en het is een probleem dat schijnbaar al jaren speelt en waar de hema geen zinnig antwoord op heeft behalve dat het waarschijnlijk interfereert met een virusscanner oid. Het is een probleem met apc.exe

De hema heb ik gemaild ,maar daar verwacht ik niet veel van gezien wat ik tegenkom op internet. Is er hier iemand die misschien het ei van columbus heeft? Ik was juist zo blij dat ik aan de slag kon met een fijne snelle computer en nu dit...

Albelli werkt kennelijk hetzelfde en kent het probleem ook.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rob

Rob

12-02-2012 om 12:47

Welke virusscanner gebruik je?

Hier al jaren albedil in gebruik en nog nooit problemen met virus scanner en versturen album gehad .

Rob

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

jippa

jippa

12-02-2012 om 13:07

Kaspersky

Kaspersky gebruik ik, maar dat deed ik op mijn vorige computer ook en toen gaf dat geen problemen. Nu is dit ook wel weer een nieuwere versie, kasperspy7.
Zou dat het kunnen zijn?
Ergens las ik ook het advies de virusscanner uit te zetten bij het verzenden, maar dat durf ik niet.

Rob

Rob

12-02-2012 om 17:25

Apc.exe uitsluiten van kaspersky

Je kan alleen apc.exe uitsluiten van en scannen door kaspersky en zien of dat voldoende is.
Als dat niet meteen werkt kanon je nog de gehele folder waar apc.exe instaat uitsluiten van scannen.

Dan hoef je hem niet helemaal uit te zetten.
Als je wilt kan je dan na het verzenden de instelling weer terug zetten.

Rob

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

jippa

jippa

13-02-2012 om 14:14

Dank je

Beste Rob, dank je,ik ga het proberen.
Jippa

jippa

jippa

13-02-2012 om 14:15

Nog meer mensen met het apc.exe probleem?

Ben benieuwd of meer mensen dit hebben hier,
Jippa

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.