Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Het lek bij microsoft explorer

Laten jullie de alledaagse pc nu even links liggen ( staan) of heb je het idee dat het wel meevalt?
Ik zit nu op de tablet te computere, die heeft een andere browser ( toch?) maar drie weken wachten voordat microsoft het probleem heeft opgelost is wat lang.
Wat doen jullie?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
merel

merel

19-09-2012 om 20:39

Firefox?

Ik weet niet wat jouw tablet voor een browser heeft, kan safari zijn als ie van apple is. Maar je kan toch desnoods op je computer via firefox internetten?

Wilgenkatje-

Wilgenkatje-

19-09-2012 om 20:52 Topicstarter

Tablet heeft safari

Maar onze pc microsoft explorer. Hoe kan ik firefox erop zetten dan? Ik kan op dit moment toch niet zonder microsoft explorer te ontwijken op internet om firefox te vinden?

Hombre

Hombre

19-09-2012 om 22:00

Oh oh

Niet overdrijven, zolang je op betrouwbare sites blijft loop je nagenoeg geen enkel risico.

Dat lek kan alleen geexploiteerd worden als je een kwetsbare browser hebt (die heb je) en als je naar een gehackte of anderszins criminele site gaat.

Gewoon hierop klikken en installeren:

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/all.html

Vervolgens IE sluiten en overstappen op Firefox. (Chrome is natuurlijk ook een prima optie).

Mensen kunnen zo overdrijven...

Firefox

Ik internet al jaren met Firefox, zelfs op mijn werk. Werkt erg prettig en staat bekend als veilige browser.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.