Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Mari

Mari

08-11-2012 om 18:15

Hoe begin ik een fb pagina als ik er al twee heb

hallo

ik wil een fb pagina maken voor de mensen die ook voor mijn moeder zorgen, zodat we als fb-vrienden even kunnen overleggen. Maar hoe begin ik dat want als ik fb open, kom ik er meteen in met mijn eigen naam etc. Ze heeft ook geen eigen mailadres. Ik heb al twee accounts op twee mailadressen en fb raakt daar zelf al van in de war. Ik vind dat overigens wel grappig als fb zelf zegt; we zijn in de war

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Merel

Merel

09-11-2012 om 00:54

Misschien dit?

Ik weet het niet zeker hoor, maar als je naar facebook gaat en jezelf afmeldt, en je jezelf weer aanmeldt, dan zie je een vakje wat je aan kan vinken (Laat mij aangemeld blijven). Als je dat vinkje uitlaat moet je dus altijd eerst aanmelden, je kan dan zelf kiezen of je met je eigen account aanmeldt of met die van je moeder. Je kan voor haar een nieuw e-mail adres aanmaken (bij hotmail/live ofzo) en dan iedere keer dus inloggen op de een of op de ander. Zo zou dat toch moeten lukken?

Nicky Lohs

Nicky Lohs

09-11-2012 om 07:39

Uitloggen

Je kunt bij Facebook gewoon uitloggen en dan een nieuw account aanmaken. Ik weet alleen niet of je 2 accounts op 1 emailadres kunt aanmaken.
Misschien zul je dus een extra emailadres moeten aanvragen. Dat kan heel simpel bij Yahoo of gmail.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.