Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Hoe doen jullie dat? frankrijk en flitspaal melder op navigatie

Halen jullie die er vanaf of zetten jullie die uit? Of doen jullie helemaal niets?

Ik zou niet weten hoe ik dat van mijn apparaat af moet halen. Straks heb ik mijn navigatie van de leg doordat ik het eraf heb gehaald (als ik al ontdekt heb hoe dat moet).

Ben benieuwd hoe jullie dat gaan doen.

Groetjes, K. oekje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
dc

dc

03-07-2012 om 21:42

Niet druk om maken

Er is ergens een ander draadje over ditzelfde onderwerp. Ik heb gevonden dat de douane wel in je apparaten mag kijken (maar je wordt echt zelden aangehouden) en de politie mag dit niet. Zolang je niet hard op je rem gaat staan bij elke flitspaal zou ik me er niet druk over maken.

Dank

Dank voor de reacties. Op onze navigatie in de auto zit het niet en ik ga er dan maar vanuit dat er bij een eventuele aanhouding niet om je telefoon wordt gevraagd. Zou ook een beetje vreemd zijn natuurlijk.

Chris

(Janneke67)

(Janneke67)

04-07-2012 om 19:59

Hoorde op het journaal

Dat ze voor pas per 1 november gaan beboeten, tot die tijd alleen waarschuwingen.

Swop

Swop

04-07-2012 om 20:23

Update gekregen

TomTom heeft een update gegeven waardoor in Frankrijk geen flitspalen meer worden weergegeven. Ik heb geen ingebouwde navigatie dus updaten gaat erg makkelijk.

k. oekje

k. oekje

05-07-2012 om 22:20 Topicstarter

Navigon

Wij hebben een navigon. Ik zal wens contract opnemen met de fabrikant. Misschien dat zij een oplossing hebben.

Ik ga in ieder geval niet kl*ten met de instellingen. Eerst maar eens weten waar ik mee bezig moet gaan. Dit jaar kunnen we dus nog een waarschuwing krijgen maar voor volgend jaar......

Bedankt voor jullie reacties. Ik ga me er niet druk om maken

Gr. K. oekje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.