Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Pelle

Pelle

27-10-2009 om 16:08

Hoe kom ik er vanaf? (explorerprobleem)

Ja ik weet het, Firefox is veel beter, gebruik ik al jaren maar die wil ineens niets meer doen op mijn pc. Eerst wilde word niet en daar heb ik Open Office voor genomen en dus Firefox.

Maar goed, in explorer krijg ik constant als ik mijn muis stil houd op een stukje tekst een minivenstertje met een loep met daar een A in. In het venstertje staan dan de woorden/zinnen etc waar de muis op wijst. Irritant! Omdat ik niet weet wat het is lukt het me niet om te vinden waar ik het kan uitschakelen.

Wie wel?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hilde

Hilde

27-10-2009 om 16:14

Ik lees mee

want ik heb het ook. Is het iets automatisch?

Toke

Toke

27-10-2009 om 17:25

Toegankelijkheidsopties | vergrootglas

Ik denk dat het een vergrootglas is dat de tekst automatisch vergroot? Ik kan alleen niet ontdekken hoe je dat inschakelt (hahaha) dus ik daarmee kan ik je nog niet helpen (ik zoek natuurlijk door), maar dan kun je in jouw Explorer-versie kijken wat je onder die opties kunt vinden.
Je komt er via Configuratie, of via Start|Alle programma's|Bureauaccessoires|Toegankelijkheid|Vergrootglas. Ergens staat een cijfer 1-9. Als dat op 2 staat is het de standaardgrootte. Staat het hoger, dan vergroot het vergrootglas tekst in een venster.
Is dit wat je bedoelde?

Maxime.M

Maxime.M

27-10-2009 om 19:14

Oplossing?

Hoi,

Ik heb even voor jullie gegoogled en volgens mij de oplossing gevonden; lees dit tekstje even:

http://www.google.com/support/forum/p/desktop/thread?tid=3aa3265b4170aa39&hl=nl

geef je even door of het de oplossing was?

Maxime

Hilde

Hilde

28-10-2009 om 10:12

Ja,

dat is het. Iets van Google dus.
Zullen mijn kinderen ergens aangevinkt hebben.
Ik heb trouwens gemerkt dat als mijn dochter ingelogd is, de pagina's die ze opzocht automatisch vertaald worden. Vind ik erg ergerlijk.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.