Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Monique D*

Monique D*

30-10-2011 om 14:02

Hoe liedjes overzetten naar usb-stick of i-pod?

Ik wil graag muziek downloaden van een playlist van Bearshare of Imesh naar een usb-stick of Ipod.
Ik probeer van alles, maar niets lukt.

Wie kan mij helpen? Het is waarschijnlijk heel eenvoudig, maar ik zal er natuurlijk weer overheen kijken...

Ik zal jullie zeer dankbaar zijn.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
dc

dc

31-10-2011 om 08:24

Eerst op computer

Ik ken bearshare of Imesh niet, maar aangezien je nog geen reacties hebt gehad, waag ik een poging.

Je kunt vaak kiezen waar je iets wilt downloaden, dan kun je de locatie van je usb-stick kiezen. Anders download je ze eerst op je computer, en dan ga je naar "mijn computer" en kopieer je ze van je download-locatie en plak je ze vervolgens in je usb-stick.

Via de verkenner

Tja, mijn mp3'tjes worden gedownload naar een map op de harde schijf. Via de Verkenner kan ik ze van daar uit zonder problemen kopiëren naar een usb-stick of willekeurig andere locatie op de harde schijf. Waar staan de bestanden in je playlist opgeslagen (dit kun je in het programma instellen)?

Chris

kaatje1972

kaatje1972

31-10-2011 om 13:18

Ipod

Ik kan die programma's ook niet waar je mee werkt maar als je ze op je iPod wilt zetten moet je dat via iTunes doen. Zonder iTunes kan het niet! Op een USB stick kan natuurlijk wel. Muziek opzoeken op pc en kopiëren en plakken naar je USB stick?
Wat heb je precies gedaan dan dat het niet lukt?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Monique D*

Monique D*

05-11-2011 om 10:29

Van welke site muziek downloaden naar usb-stick

Ik heb ontdekt dat het niet mogelijk is om via Itunes gelijk muziek te downloaden en in de bibliotheek of playlist te plaatsen.
Het kan wel via een cd-rom of een usb-stick. Of, wat jullie al hebben gezegd, die mp3-bestanden opslaan in een map, bijvoorbeeld in de folder Muziek.
Ik heb net een usb-stick gekocht. Wie weet een goede site waar je muziek kan downloaden op die usb-stick? Als ik dat weet ben ik echt geholpen. Ik heb een grote lijst van ongeveer 80 liedjes en zou ze heel graag op mijn Ipod willen hebben.

dc

dc

06-11-2011 om 08:35

Amazon

Ik gebruik altijd amazon.co.uk

Je kunt naar samples luisteren en per liedje of album kopen.

Frostwire

Ik gebruik Frostwire. Dit is een afsplitsing van het opgeheven LimeWire. Je kunt programma downloaden op internet en installeren op je harde schijf.

Chris

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.