Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

oregano

oregano

02-06-2011 om 22:40

Hoe volume verhogen bij overzetten muziek op mp3 speler?

Ik gebruik voor het hardlopen een schema met muziek. Nu heb ik een nieuw Mp3 spelertje maar op deze is de muziek veel zachter dan op mijn vorige. Ook als ik hem op zijn hardst zet. is er een manier waarmee ik het geluid kan verhogen als ik het overzet vanaf mijn computer op de Mp3 speler?
bedankt!
oregano

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
oregano

oregano

03-06-2011 om 12:18

Nee, jammer pelle

Ik heb nu 2 andere spelertjes, de difrnce mp 1820, en de mp755 difrnce. Maar we moeten nu toch even langs de mediamarkt ( mijnvriend is een "mystery shopper en ik zal het ook dara vragen. Alleen de speler die ik erbij had van de 4 mijl doet het goed qua volume, een loomax.
Bedankt voor het meedenken.
Groetjes oregano

Thursday Next

Thursday Next

03-06-2011 om 20:33

Ffmpeg

Ik gebruik hiervoor ffmpeg, ook handig om het formaat om te zetten (bv van mp3 naar ogg), of video's te verkleinen.
Ik weet niet hoe dit onder windows werkt, dat moet je even bekijken, ik werk onder Linux. Dan gebruikt ik het commando ffmpeg -i < inputfile> -vol < getal> < outputfile>
Het getal voor het volume is afhankelijk van hoe het oorspronkelijke volume is, dat moet je even uitproberen. Volgens mij is 256 vrij standaard en zou 512 het volume dus verdubbelen. Maar goed, gewoon wat proberen dus, als je zoekt op ffmpeg is er genoeg te vinden. Zoals hier:
http://www.sitemasters.be/tutorials/1/1/570/nieuw/FFMPEG_installatie_Windows_en_gebruik

Thursday next (volledig ot)

Wilde je gewoon even zeggen dat ik vind dat je een erg leuke nick hebt! Ik zag je nick en dacht er meteen dat ik de rest van Jasper Fforde nog moet gaan lezen. Vond 'The Eyre Affaire' na even wennen echt heel leuk en zo knap geschreven!

Thursday Next

Thursday Next

04-06-2011 om 21:43

Heli (ook ot)

Dank je! Eerlijk gezegd heb ik ook alleen de Eyre affaire gelezen... maar de rest van de Thursday-boeken staat op mijn verlanglijstje en ik ben volgende maand jarig! Als ik ze niet krijg bestel ik ze zelf wel, moet toch weten als wie ik schrijf .

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.