Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Hoelang zijn jullie bezig met dit forum?

Hallo allemaal,
Ik lees al jaren af en toe mee op dit forum. Sinds een paar maanden ben ik actief gaan reageren. Ik vind het heel erg leuk en soms ook echt een mooi hulpmiddel.
Wel merk ik dat ik best veel tijd hier doorbreng. Nu heb ik vakantie en alle tijd, maar straks niet meer. Ik moet me echt beheersen: De jongens vinden het prachtig dat mama inmiddels ook net als de jongens een verplichte uitlog tijd heeft, dat vinden ze wel prachtig. Gedeelde smart
Daarnaast denk ik dat ik gewoon nog niet zo handig ben en daardoor veel tijd nodig heb. Maar aan de andere kant zie ik ook veel forum bezoekers heel vaak in dagenlange discussies. Klikken jullie dan tussen de bedrijven door aan of er al reactie is?
Of zijn er ook echte OO verslaafden onder jullie? Of hebben jullie een zeer efficiente methode ontwikkeld, zodat jullie zo snel kunnen reageren?
Ik ben nieuwsgierig

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Elisa2

Elisa2

07-08-2011 om 16:37 Topicstarter

Toch wel makkelijk een uurtje

of soms twee uur zoet als ik even kijk. Dat is best veel, wie weet kost het minder tijd als je inderdaad elke dag even kijkt.
Ik merk dat man er erg aan moet wennen: " Met wie mail jij allemaal, waarover dan?"
Ik vind het erg leuk en heb nu vrij, dus het kan ook. Straks gaan we op vakantie en ben ik er natuurlijk even uit en dan loop ik "achter". Als ik daarna weer werk en de jongens weer naar school, clubjes, sport moeten? Ik ben benieuwd hoe dat gaat.

Nu weer intensiever

Onze kinderen zijn beiden het huis uit. Ca. 10 jaar geleden kwam ik bij het forum. Juist nu ik eigenlijk alleen nog maar op het Jongvolwassen-forum thuis hoor heb ik een Ipad gekregen. En met de app vind ik het heerlijk om weer regelmatig op het forum te zitten.

Nu vanuit ons vakantieadres in Duitsland.
Maar als ik straks weer al mijn bezigheden hervat zal ik weer minder tijd hebben, maar zeker niet stoppen.
Gewoon elke dag even 5 tot 10 minuten even lezen en een enkele keer reageren

Angelika, Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

tonny

tonny

08-08-2011 om 20:03

Verschillend

Om te beginnen: jammer dat dit forum nog niet bestond toen mijn oudste kinderen werden geboren en in het bijzonder nummer vier. Dat was een lastige tijd dit met de mensen hier vast minder lastig zou zijn geweest.

Ik zit al járen op OO, heb vorig jaar geprobeerd af te kicken (mede omdat al mijn kinderen volwassen zijn en ik zelfs al oma ben geworden) mar ik ben nog steeds niet echt weg. Lukt niet, te leuk.

Het enige wat ik je kan zeggen is: 1. blijf en 2. vind je eigen evenwicht, qua tijd en inbreng.

Dat je man het maar raar vindt - ha, dat vinden er meer. Misschien wil hij meedoen, inbreng van vaders wordt zeer gewaardeerd!

Veel plezier!

Elisa2

Elisa2

08-08-2011 om 21:11 Topicstarter

Te leuk

Ja hoor, voorlopig blijf ik zeker. Het is gewoon te leuk! Dank voor de tip, Pelle, ik kijk vandaag met 0 dagen en dat gaat inderdaad veel sneller. En Tonny, Jij blijft toch zeker ouder, of je nu al grootmoeder bent of niet, moeder blijf je altijd!
We gaan bijna naar Oostenrijk, dus dan ga ik al even afkicken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.