Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

ilsepilse

ilsepilse

28-12-2012 om 18:04

Hollands nieuwe

Dames,heren?

iemand ooit een abonnement van hollands nieuwe genomen, thuis zitten we allemaal bij tmobile en er moeten 2 abo's veranderd worden, ik zie bij HN de goedkooopste abo's met (voor zoon) en zonder internet (voor man).

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mix

mix

30-12-2012 om 11:18

Hier

nu een maand of 14 een abonnement van HN van 5 euro zonder internet (uiteraard voor dat geld) en tot nu toe zeer tevreden.
Geld wordt overgeheveld naar de volgende maand. Ik weet niet of het dan vooraan of achteraan komt, maar er is nog nooit geld verdwenen dus ik neem aan vooraan de bundel.
Ik kan 100 sms versturen of 100 belminuten.
Zelf kijk ik altijd even hoeveel ik nog heb die maand.
Elke maand krijg ik een sms dat mijn beltegoed is bijgeschreven voor die maand. Geen problemen gehad verder, dus wat mij betreft tot nu toe geslaagd.

sinas

sinas

31-12-2012 om 14:57

Toevallig man gisteren gegoogled

maar er zijn best wat negatieve berichten over HN. Misschien eens even in verdiepen?

ilsepilse

ilsepilse

03-01-2013 om 10:59

Idd

dat was inderdaad ook mijn gevoel dat ik ergens negatieve dingen over hun gelezen had..

Prakje

Prakje

03-01-2013 om 12:22

Hier heel tevreden

Man heeft een abo van 10 incl internet, oudste zoon voor 5,- alleen sms en bellen en jongste 2 zoons hebben sinds kerst een prepaid kaart.

Wij zijn heel tevreden, en hebben nooit klachten gehad. Bereik is prima en het is goedkoop we raden het dan ook iedereen aan.

Belangrijkste argument voor ons was/is dat je nooit over je bundel kunt bellen. Bij een resttegoed van 3,- ontvang je een sms.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.