Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

koentje

koentje

02-12-2010 om 15:23

Horten en stoten

alle filmpdjes die ik bekijk op internet staan telkens even stil voor ze weer verder gaan. Het is echt geen doen, heel irritant...iemand enig idee hoe je dat oplost?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
dc

dc

02-12-2010 om 19:11

Pauze

Even op pauze zetten. Dan gaat het laden verder, en kun je na een tijdje gewoon kijken.

Videokaart?

Bij onze "oude" pc had ik dat ook. Meteen vanaf het begin liepen filmpjes (en bijvoorbeeld ook sommige online spelletjes) niet lekker. Dat leek steeds erger te worden. Na een heleboel te hebben geprobeert (alles updaten: bios, geluidskaart, videokaart enz), virusscanners laten lopen, gekocht naar spyware, grote opruiming met ccleaner, gedefragmenteerd, programma's downloaden voor het verbeteren van prestaties enz enz. ben ik teruggegaan naar de winkel.
Het bleek aan de videokaart te liggen. Deze zat "onboard", dus op het moederbord. Het advies was om een losse videokaart te kopen, en inderdaad was het probleem daarna opgelost.

dc

dc

03-12-2010 om 10:41

Videokaart

Dat kan inderdaad, maar dan moet je ook problemen hebben met gewone spelletjes.

Vaak ligt het gewoon aan de internetverbinding. Niet snel genoeg. En dan is mijn tip voldoende. Scheelt geld

Rob

Rob

03-12-2010 om 18:55

Als je internet verbinding snel genoeg is,

probeer dan je flash player te updaten, een oude versie zorgt regelmatig voor horten en stoten www.adobe.nl
Rob

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.