Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

elisa

elisa

01-07-2012 om 09:05

Hulp gezocht

Ik heb een LG Home cinema set HX806SG

ALGEMENE KENMERKENBasis info 5.1 Home Theater INFINIA Design Nee Product Type Blu-Ray Home Theater Draadloze actieve subwoofer Nee 3D Ja AUDIO VERMOGENSysteem 5.1 Home Cinema Totaal 850W Front 136W x 2 Center 136W Surround 136W x 2 Subwoofer 170W AANSLUITINGENHDMI Ja Component Nee Audio-ingang - coax Nee Audio-ingang - optisch Ja Ethernet Ja WiFi B/G/N 802.11 Nee iPod Aansluiting Nee Compatibel met iPhone Nee iPod Video Support Nee USB 2.0 Ja Portable in Ja Composite Ja Audio-in L/R Ja Scart Nee MULTIMEDIANetcast/YouTube Ja Wireless LAN Nee DLNA Ja CIFS Ja USB-opname (2 , alleen CD) Ja SIMPLINK Ja Music ID CD (Gracenote) Nee External HDD Playback Ja iPod dock - gemaakt voor iPod Nee TECHNISCHE KENMERKEN1080p Upscaling Ja AFSPEELBARE DISCFORMATENBD-ROM / BD-R / BD-RE Ja DVD,DVD ± R / RW Ja Audio CD, CD-R/RW Ja AV FORMAATMPEG2 Ja MPEG4 AVC (H.264) Ja DivX Ja DivX HD Ja MKV Ja AVC HD (DVD±R/RW) Ja HD-Audio Ja Dolby digital Ja Dolby digital plus Nee Dolby TrueHD Ja DTS Ja DTS-HD (Master-Audio) Nee Dolby Prologic II Nee RADIOBand FM Preset-geheugen (aantal) 50 RDS (PS, PTY, CT, RT) Ja AFMETINGEN (B x H x D) mmSubwoofer 196x392x317 Speakerbar

Nu wil ik heeel graag oude series van TV terugzien, maar een brander heb ik niet. Kan ik iets met dit apparaat en/of met downloaden of zo? Of moet ik er een mediaspeler voor hebben of zo. Ik nl. niet van al die series de dvd's gaan kopen. Wie kan mij een beetje goed informeren, in JIP en Janneke taal graag hahahaa

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Volgens mij niet

Via deze link kun je de specificaties vinden, er staat een kruisje bij harddisk recorder.

http://www.homecinemacenter.nl/product/163935/lg-hx806sg.html#product_specifications

Gr. Poezie.

Primavera

Primavera

01-07-2012 om 12:12

Heb je hem op internet aangesloten?

Het apparaat heeft MULTIMEDIANetcast/YouTube, dus als je hem op internet aansluit met een kabeltje via je modem (ik zie dat hij geen wifi heeft)kun je er direct Youtube, Picasa, web albums e.d. mee zien. Ook zijn er op die manier LG apps verkrijgbaar die misschien mogelijkheden bieden.
Verder kun je zonder DVD's te branden via een USB-stick of externe harddisc films kijken of muziek beluisteren zolang het maar in één van de formaten is die het apparaat aan kan.
Heb je de handleiding nog? Anders kan je die downloaden op http://www.lg.com/nl/tv-audio-video/home-theater-systemen/LG-blu-ray-home-theater-systemen-HX806SG.jsp

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.