Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Kiki

Kiki

05-11-2010 om 22:13

Hyves blogje exporteren naar extern blog

Ik houd voor de lol een blog bij, beetje amusement voor mezelf en kennelijk ook (tot mijn verrassing) voor anderen. Ik doe het namelijk voor MIJN lol en ik maak mezelf graag belachelijk.

Mensen op mijn hyves lezen het wel eens en moeten zowaar ook nog wel eens lachen

Nou heeft een vriendin (eigenlijk meerdere) van mij geen hyves (en willen dit ook niet) maar ze wil wel graag mijn blog lezen.

Op mijn hyvessite staan ook een lading foto's van mijn kinderen, dus mijn hyves gooi ik liever niet openbaar.
Ik wil dus een extern blog maken die RSS-feed heeft weer naar Hyves toe. Als het goed is, zet hij de berichten dan ook op hyves (toch????)

Welke moet ik daarvoor gebruiken en kan ik de bestaande blogjes op hyves dan weer exporteren naar de nieuw te maken externe blog?

Ik ben zo niet thuis in die dingen eigenlijk, wie weet dat?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Maxime.M

Maxime.M

06-11-2010 om 11:21

Even denken

is het niet simpeler dat jij bijvoorbeeld een extra hyves-account aanmaakt met de naam "Vriendin" ofzo, en daarvan het wachtwoord en de inlognaam aan je vriendinnen doorgeeft? (natuurlijk wordt jij vrienden met de accountnaam "Vriendin") Deze vriendinnen kunnen dan allemaal als 'vriendin' inloggen en jouw foto's en blog bekijken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.