Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Puck

Puck

06-09-2010 om 19:58

Hyves delete allerlei reacties

Ik heb sinds vorige week zo'n raar probleem met mijn hyves. Zomaar ineens verdwijnen alle reacties op mijn homepage, inclusief de reacties daar weer op. Dan gaat het een paar dagen goed en bouwt in de loop van de tijd alles weer normaal op en dan ineens is alles weer weg. Behalve mijn eigen www staat er dan leuk onders "geen items meer".
Ik heb niets in mijn instellingen veranderd en weet dat anderen het ook hebben. Wie weet wat er aan de hand is en wat ik eraan kan doen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Femke:-)

Femke:-)

07-09-2010 om 19:08

Ik weet wat je bedoelt

Heb ook gehad dat al mijn items verdwenen waren en alleen die van die dag maar te zien waren. Onderaan stond iets van 'geen items meer'.

Ik heb nog een mail gestuurd naar Hyves, maar nooit geen reactie op gehad. De volgende dag 2 sept, heb ik het niet meer gehad en nu is alles weer normaal.

gr.Femke

Puck

Puck

07-09-2010 om 21:51

Femke

Fijn dat je het ook herkent, ik weet van een ander dat daar ook ineens alle buzz verdwenen en het daarna weer normaal was. het heeft bij mij ook 6 dagen normaal gefunctioneerd en ineens was alles weer weg. Zo raar. Ik heb ondertussen ook een mail naar hyves gestuurd en ze lopen wat achter met het beantwoorden, kan wel een dag of 6 duren stond er dus misschien krijg je nog reactie. Als ik een reactie krijg zal ik 'm hier posten.
Of is er iemand anders die weet hoe dit kan en wat je eraan kunt doen. Volgens mij doe ik niets fout want ik heb helemaal niets in mijn instellingen veranderd. Ik heb nog gedacht dat het aan Java kon liggen, maar dat is het ook niet.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.