Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Nariah van der Vaar

Nariah van der Vaar

05-04-2009 om 10:19

Hyves stalkende oma

Kan je een stalkende oma op hyves blokkeren?
Zodat er ook geen krabbels meer bekeken kunnen worden


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ijsvogeltje

ijsvogeltje

08-04-2009 om 20:51

Verbazing

Nariah,
ik volg al paar dagen dit draadje - en mijn verbazing wordt alleen maar groter. Met alle respect, maar ik krijg de indruk dat je echt géén idee hebt van wat er leeft en speelt op internet. Ik kan je alleen maar adviseren: wordt wakker, en wel direct! Ga kranten lezen, tijdschriften en speur internet af. Zoek eens op termen als 'internet en veiligheid'. Hyves is niet alleen maar iets 'leuks voor vriendinnen onder elkaar'. Hyves is internet, en internet is voor IEDEREEN toegankelijk. Nu kun je op hyves je profiel afschermen, dat heb je in de andere reacties ook kunnen lezen. Maar dat zal ze dan wel zelf even moeten doen.
Enne... is Nariah van der Vaar je echte naam? Realiseer je je dat jan-en-alleman dit kan lezen? Je buurvrouw, de leerkrachten van je dochter, je dochter zelf en - natuurlijk - oma.

Prulletje

Prulletje

08-04-2009 om 21:57

Zijn wij nou zo dom, of...

Één vraag Nariah: Wat is het probleem? Wat heeft oma gedaan?

Prulletje

Hillary

Hillary

09-04-2009 om 09:30

Misschien bedoelde ze moreel en niet technisch

Misschien bedoelde Nariah met de vraag "Kan je een stalkende oma op hyves blokkeren" of je dat moreel gezien kunt doen. Dat het technisch kan is duidelijk, gewoon uit je vriendenlijst verwijderen en profiel blokkeren. Maar ik kan me voorstellen dat oma wel erg zwaar beledigd zou zijn als je haar verwijdert, dat zou ik ook niet een twee drie doen. Ik denk dat dan toch de enige oplossing is om op te letten wat je schrijft en anders gebruik te maken van persoonlijke berichten. In die 250 vrienden die een puber tegenwoordig op hyves heeft zullen wel meer zitten die niet alles hoeven te weten.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.