Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

caro

caro

05-06-2012 om 13:10

I pad voor mij alleen

Eindelijk heb ik ook iets digitaals helemaal voor mij alleen, nadat alle apparaten hier in huis stuk voor stuk door de kinderen in gebruik werden genomen (het ging heel geleidelijk). Ik heb nu een I pad en ben van plan die echt te bewaken met mijn leven haha!
Maar nu wil ik er dus leuke dingen op zetten. OOL kan ik natuurlijk lekker lezen, maar ik wil dus ook wat apps. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik ben niet echt een gamer, maar vind Lingo-achtige spelletjes en denksport wel leuk. Ook patience vind ik leuk. Maar ik zie zoveel apps dat ik niet weet welke ik moet nemen. Voordat ik ergens voor ga betalen wil ik graag tips van jullie. Wat is wijsheid?
Bedankt.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kim Groothof

Kim Groothof

05-06-2012 om 14:43

Eerst gratis apps

Ik zou eerst lekker aan de gang gaan met gratis apps, die zijn er zat. Als je bijv. AppShopper erop zet, kun je in categorieën zoeken: links kun je een heel rijtje met wensen aankruisen.
Leuke spellen zijn Wordfeud en Woordjacht (woordspellen) en ik vind Draw Something nog steeds erg leuk: een woord tekenen en de ander moet het raden.
Verder heb ik apps van Nu en RTLNieuws365 (nieuws), Twitter, Facebook, buienradar, Calculator X, tv-gids (die is erg handig vind ik) en iBooks om boeken op te kunnen lezen. Heb ook een app van Gmail erop, handig als je dat gebruikt.
Veel plezier!

(Janneke67)

(Janneke67)

05-06-2012 om 15:33

Leuk he!

Mijn spellen zijn
-Nummi (het vroegere Rummicub, online met andere spelen!)
-Touchrummy (Rummicub voor als er niemand online is)
-Rumble (het vroegere Boggle)
-tri-ominos
-4 in a row

Verder heb ik er nog op staan
-dropbox (om documenten en dergelijke van je pc naar ipad te zetten)
-you tube
-paypal
-zoek en vind (telefoongids met navigator)
-mediaremote (afstandsbediening voor onze tv)
-google earth
-omroep brabant
-nu.nl
-nos teletekst (handig!)
-buienradar
-telfort (app voor mijn mobiele abonnement)
-twitter
-ouders online (doet het heel beroerd trouwens!)
-facebook
-ikea catalogus
-ebay
-marktplaats
-reclamefolder (dit is een handig app met ALLE reclamefolders, wordt iedere week ververst!!)
-autotrader
-greetz
-Linda

Zo....nu kun je wel even door!

Groetjes Janneke

Marie

Marie

05-06-2012 om 15:37

P-tracker

Hoi
Ook een leuke is P Tracker (period tracker)- kun je je menstruaties op bijhouden (vergeet ik altijd).
Verder doe ik nog Solitaire (kaartspelletjes).
groetjes

Lynna

Lynna

05-06-2012 om 20:25

App event

Download app event. Deze maand elke dag gratis app. Vandaag een met lekkere recepten...

(Janneke67)

(Janneke67)

06-06-2012 om 14:57

Helaas

Is die AppEvent ook vandaag afgelopen.....was gisteren de laatste dag)

Lynna

Lynna

06-06-2012 om 22:12

App event

Nee hoor, duurt nog de hele maand juni!

(Janneke67)

(Janneke67)

07-06-2012 om 08:56

Heey ja

Eergisteren kreg ik toch echt een melding dat dat de laatste dag was? Mmmmmm, misschien toch niet goed gelezen?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.