Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Tirza G.

Tirza G.

03-03-2011 om 22:53

I-pad2 kopen in usa?

Eind maart verschijnt de I-Pad2 in Nederland. Nou ben ik half maart in de VS, zou het mogelijk zijn om hem dan daar te kopen? Of zou ik tegen problemen aanlopen met stekkertjes enzo?

Tirza

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
jutter

jutter

07-03-2011 om 13:42

Kan prima!

Je kan prima de Ipad in de USA kopen. De dollar prijs daar is onze europrijs dus dat scheelt behoorlijk. Wij hebben onze ipad ook in de VS gekocht. Je hebt dan wel 1 extra 'verloop' stekker nodig voor de oplader. Wij hebben deze hier in NL gekocht voor 12 euro, maar kun je daar waarschijnlijk ook prima kopen bij Radio Shack of zo.

succes, Jutter

Tirza G.

Tirza G.

07-03-2011 om 14:01

Aha

Dank je wel Jutter! En krijg je geen problemen bij de douane?

Tirza (likkebaardend)

jutter

jutter

08-03-2011 om 13:35

Nee

Nee hoor, gewoon met ipad in rugzak via het 'groene' (niets aan te geven) pad de hal verlaten. Wij waren ook met 2 personen en pp kan je 430 euro belastingvrij invoeren, dus dat was denk ik ook geen probleem geweest.
Maar goed, ik ben in al die jaren nog nooit gecontroleerd, dus gewoon doorlopen niets aan de hand.
succes, Jutter

Tirza G.

Tirza G.

08-03-2011 om 15:56

Oooo

wat een heerlijkheid. Ik kwijl nog even verder. Dank je wel!

Tirza

Jari

Jari

09-03-2011 om 08:44

Ook

Wij hebben ook wel een aantal dingen ingevoerd vanuit de usa, ik denk dat we niet eens boven de 430 pp uitkwamen, maar ik vond het wel spannend. Had bij de kleding wel alle kaartjes eraf geknipt en weggegooid en ik had ze op vakantie al gedragen. Beide kinderen hadden van hun eigen geld een ipod touch en een ipod classic gekocht. Ook daarvan voor de zekerheid de bonnetjes maar weggegooid, alsof ze hem op de heenweg ook al bij zich hadden. (onlangs voor een klein defect naar de apple winkel geweest en het is geen probleem als je geen bon hebt, het serienummer van het apparaat staat gewoon bij hun in de computer)
Bij de douane liepen ook een paar gezinnen die alles van abercrombie aan hadden, de meiden van 16 hadden ook nog uggs aan en zelfs op hun kont stond abercrombie (op de joggingbroek) ze mochten gewoon doorlopen bij de douane en een ander gezin, waar niets bijzonders aan te zien was, ze zagen er alleen chique uit, die moesten met al hun koffers aan de kant om gecontroleerd te worden, dus waar ze nou naar kijken? Geen idee. Maar goed, daar heb je natuurlijk totaal geen zin in, je bent al moe van zo'n reis, kan je ook nog eens je koffers omkeren.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.