Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Jolijt

Jolijt

24-10-2010 om 13:09

I tunes

Wie heeft er goede manieren gevonden om I-tunes te gebruiken voor meerdere ipods en ipads?

Ik word helemaal gek van dat programma; alles pods en pads staan op handmatig synchroniseren, maar dan nog!

Gister wilden we op de ipod van zoon een app zetten; krijg je de mededeling dat dat kan, alleen dan gooit ie alle apps eraf. De oplossing (volgens Apple) is synchroniseren met I-tunes, doen wat je wilt en weer synchroniseren. Klinkt leuk en logisch, maar niet als de I-tunes bieb voor 6 mensen wordt gebruikt!

Alle tips zijn welkom (ook fora, sites, boeken...)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
JolandavS

JolandavS

25-10-2010 om 11:22

Zelfde probleem, geen oplossing helaas

Hoi Jolijt,
Helaas geen oplossing hier maar ik ga dit draadje wel even volgen

Wij zitten namelijk met hetzelfde probleem. We hebben een iPhone, 2 iPods en 2 iPads en de iPhone en de iPads gaan goed maar wat een gedoe met die iPods synchroniseren zeg .... Wij hebben het tot nu zo gedaan dat we voor de 2e iPod een iTunes hebben aangemaakt op een andere pc dus in principe gaat het nu goed maar ik zou zo graag alles in 1 iTunes willen

Jolanda

dre

dre

25-10-2010 om 12:55

Eigen afspeellijst?

Hoi dames,
Ik weet niet of het de oplossing is voor jullie problemen, maar wij hebben hier 4 ipods en hebben eigenlijk nergens last van. Ik maak voor iedereen een eigen afspeellijst en stel de ipod zo in, dat hij alleen die afspeellijst hoeft te synchroniseren.
ik hoop dat jullie er iets aan hebben!

Andrea

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.