Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

pooh bear

pooh bear

03-01-2013 om 16:29

I tunes acount voor dochter lukt niet

Mijn dochter heeft voor haar verjaardag een i tunes kaart gekregen. Om die in te wisselen heeft ze een apple acount nodig.
Vandaag wilde ik op haar laptop z'n account voor haar aanmaken maar na alle gegevens te hebben ingevuld kwam er in haar scherm te staan je kan geen apple id aanmaken want je heb niet de minimum vereiste leeftijd
Toen heb ik het opnieuw geprobeerd met mijn eigen leeftijd en daarna nog een keer met mijn eigen leeftijd en een ander e mail adres maar hij blijft aangeven dat ze niet de vereiste leeftijd heeft. (lol ik ben 44 hoe oud moet je zijn)
Ik denk dat apple haar ip adres onthoudt maar dat zou betekenen dat ze geen I tunes account meer kan maken op haar laptop
Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Misschien

Ik zou het nog eens proberen nadat je browsergeschiedenis en de cookies hebt gewist. Kan via de instellingen van je browser. Je kunt trouwens ook via een iPod zelf een account aanmaken als ik me niet vergis. Via de appstore en dan helemaal onderaan.

pooh bear

pooh bear

03-01-2013 om 17:27

Bedankt

Die cookies leegmaken is een goed idee daar had ik nog niet aangedacht ga ik zo gelijk uitproberen.
Ze heeft een hele simpele i pod die niet op internet kan dus ik denk niet dat ze daarmee een acount kan aanmaken.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.