Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

maan.

maan.

15-08-2010 om 10:41

Iemand ervaring met avg virusscan?

We willen de tweede computer ook (beperkt) online gaan zetten, maar daar zit geen virusscan op.

virusscan eerste pc verloopt over ca drie maanden dan willen we een andere scan aanschaffen (voor meerdere pc's)

Tot die tijd zouden we met avg willen overbruggen maar heb wel mijn bedenkingen bij een gratis virusscan. (Als dat zo goed zou zijn waarom zijn er dan ook voor vijftig euro te koop?)

Dus: wie heeft er ervaring met avg zowel positief als negatief.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hanne.

Hanne.

15-08-2010 om 13:14

Goede ervaring

Ik heb het al jaren, werkt prima, nog nooit een virus gehad.

Enig probleem wat ik nu heb is dat hij roept dat ik moet updaten naar versie 9, en dat lukt niet.

Janeway

Janeway

15-08-2010 om 15:43

Gratis

Je kan ook kiezen voor een gratis scanner
Ik heb er een van avast. Werkt ook heel goed, en al jaren geen virussen gehad op de computer. http://www.av.eu/

Jet Burg

Jet Burg

15-08-2010 om 17:02

Hier ook gratis

Avira Antivir, al jaren hebben we die, heel tevreden over.
http://www.free-av.com/

Avg

Hier AVG op alle computers en nooit last van virussen. Zolang je je firewall van Windows zelf ook regelmatig update is dat samen een prima "verdediging"

Gratis

Ik gebruik al jaren Antivir icm comodo-firewall. Werkt prima. En Office (word, excel, etc.) ook al jaren geleden afgeschaft. Open Office, gratis en ook prima! Waarom mensen dure software aanschaffen terwijl 't ook gratis kan, geen idee.

Elisa Gemani

Elisa Gemani

15-08-2010 om 23:25

Virusscanner

AVG is een uitstekende anti-virusscanner maar ik gebruik zelf alweer jarenlang Avast. Heb het ook bij mijn moeder geinstalleerd. Gratis, wordt automatisch geupdated, zeer effectief tegen alle mogelijke virussen en werkt heel goed samen met Windows Firewall & Defender. Zie www.avast.com. Hij is ook in het Nederlands. O en nog een tip: CrapCleaner voor het lekker schoon en snel houden van je computer. Gratis, simpel en snel. www.ccleaner.com Je kan daarmee ook je register fijn opschonen. Hier wel noodzakelijk omdat ik een oude computer heb die zo vol zit

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.