Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

(Janneke67)

(Janneke67)

29-09-2012 om 09:58

Ik mis de oude 'you tube' app

Na de nieuwe update mis ik op mijn iPad de oude You Tube app.

En heb er al verschillende andere gedownload, maar die zijn niet naar zin. Of je moet je aanmelden of je hebt een soort van bibliotheek waar je filmpjes van het web kunt verzamelen....dat wil ik niet.
Ik wil gewoon op de oude manier een filmpje oproepen en kijken....meer niet.

Welke app gebruiken jullie?

Groetjes Janneke

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

29-09-2012 om 10:56

Oh help

Ik heb die update nr 6 nog niet geïnstalleerd omdat mijn zusje zei dat ik dan eerst een back-up van mijn telefoon moest maken, en dat duurt dan even. Maar ik had al gehoord dat dan je you tube app verdwijnt. Dat vind ik wel erg, want het is een van mijn favorieten.
Ik lees dus mee...

Jasmine?

Heb even gegoogeld en misschien is Jasmine wat? (Is verkrijgbaar in de app store.)

Chris

Youtube

Ik heb gewoon de app van youtube er op gezet. Op mijn telefoon dan, ipad is versie 1 en daar is de nieuwe ios niet voor dus heb daar gewoon de oude app nog.

(Janneke67)

(Janneke67)

29-09-2012 om 18:50

Jasmine is oke!

Ik had al Best of You Tube en Vdownload (orange app met pijl naar beneden) gedownload maar die vond ik niet zo. Jasmine is goed, duidelijk en overzichtelijk!

Thanx!

Rob

Rob

30-09-2012 om 08:23

Officiële you tube app

Van Google zelf is ook gratis
Ben zelf niet een regelmatige you tube gebruiker de kids wel en heb ze nog niet gehoord dat ze oude echt missen

Rob

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Rob

Ik dacht dat de Youtube-app van Google er alleen nog maar was voor de iPhone en iPod en nog niet voor de iPad?

Chris

Jasmine

Op de iphone schijnt de youtube app nog te werken, maar voor de ipad is ie er iig niet meer. Heeft iets met licenties te maken en ik las op een apple forum dat ze over een paar maanden een apple-versie verwachten. Ik heb nu Jasmine, gratis, geïnstalleerd maar die is wel restricted op heel veel filmpjes. Vooral muziekvideo's zijn geblokkeerd. Maar goed, we doen het er maar mee.

Rob

Rob

30-09-2012 om 17:35

Google you tube

Ff nagevraagd bij de kids de Google youtube app is er nog niet voor IPad.
Wel voor iPod/iphone en daar gebruik ik hem ook als ik hem gebruik. Dus op de iPad ziet dat er niet erg mooi uit, maar hij schijnt wel uit te komen binnenkort.

Rob

Verstuurd met de Ouders Online iPad app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.