Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Tirza G.

Tirza G.

10-10-2008 om 11:22

Illegale versie van wow

Mijn zoon is een fervent World-of-Warcraft speler en heeft vele vrienden die dat ook doen. Hij speelt de officiele betaalversie en koopt dus iedere keer een abonnementskaart. Nu hoorde ik via de moeder van een vriendje dat haar zoon via een tapje(?) een andere versie van WOW heeft gedownload. Alles is en gaat precies hetzelfde, maar: het is gratis. Dit kan toch niet goed zijn? Zoonlief wil het niet, speltechnisch schijnt het anders te zijn. Minder deelnemers, ander systeem van "upgraden" van je character enzovoort, hij vindt het gewoon minder leuk. Ik zie vooral wolven en beren bij illegale versies. Die illegale aanbieder moet toch óók ergens zijn geld vandaan halen? Waar zit het addertje?

Tirza

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

11-10-2008 om 17:33

Nou

Toch weer wat geleerd dan, dank dank . Het gaat inderdaad om een illegale server. Ik heb nog eens even verder geinformeerd. Volgens zoon is het dan niet leuk meer om het spel te spelen, er zitten veel minder deelnemers op zo'n server dan op de echte en je krijgt vaak heel veel dingen zomaar-gratis-voor-niks zonder moeite of strijd ofzo, je begint meteen op level 60/65 terwijl 70 het hoogst haalbare is. Tot mijn aangename verrassing vindt hij dat minder leuk, want dan hoef je geen moeite te doen. Nou jaaaaaaa en dan via WeetWatZeGamen ook nog een doortimmerd verhaal over de dingen die ze leren van WOW en mijn weekend kan niet meer kapot

Tirza

Tirza G.

Tirza G.

12-10-2008 om 18:59

Zeker leuk

Dat zal zoon graag horen, alhoewel hij gruwt bij de gedachte aan dokters enzo. Hij zou graag het WOW-profiel kiezen maar jaaaaaaaaa, dat bestaat niet

Tirza

Tirza G.

Tirza G.

14-10-2008 om 19:37

Geen zorgen

Ook ik heb geen zorgen over de opleiding van mijn zoon hoor Alex. Laten we het zo zeggen: binnen de scholengemeenschap waar hij opzit, is er geen hogere richting. Maar toch bedankt voor je waarschuwing.

Tirza

Tirza G.

Tirza G.

14-10-2008 om 21:52

Gut

Pelle, zo had ik het nog niet bekeken. Heeeeeeee, wat jammer nou. Wie hoog zit kan diep vallen, zoiets. Ach gossiepossie. Ik ga hem meteen van de compu afschoppen.

Tirza

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.