Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Pelle

Pelle

13-01-2011 om 13:26

In hoeverre kies je op basis van website?

In een draadje in 6-12 bleek iemand te twijfelen over de keuze voor een bepaalde sportclub op basis van het niet bijhouden van de website (laatste update van 2008).

In hoeverre bepalen dit soort dingen je keuze tussen bedrijven, sportclubs, scholen etc?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petra

Petra

13-01-2011 om 13:49

Volledigheid

ik bekijk een website en als ik interesse heb in de club of bedrijf wat zij vertegenwoordigen bekijk ik wel of de gegevens volledig zijn. Bijvoorbeeld een website waarbij ik geen kvk nummer kan vinden en er alleen een mobiel nummer staat om contact op te nemen en geen adres. Dat voelt voor mij niet goed. Ik moet kunnen vinden wie er achter het bedrijf of organisatie staat. Dus dat kan met naam/adres zijn, of alleen kvk nummer, dan vind ik het al een stuk beter. Het niet bijhouden van een website hoeft niet altijd een probleem te zijn. Ligt eraan voor welke branche het is, als je handelt in sieraden en kralen maakt het niet uit natuurllijk, maar als je iets doet met feesten dan is het wel leuk om de laatste activiteiten natuurlijk ook te zien. Dat het 'leeft' zeg maar.

Het komt nogal slordig over

Een verouderde en niet bijgewerkte website komt op mij nogal 'slordig' over. Er zouden best goede redenen kunnen zijn daarvoor (b.v. vrijwilliger die 't bijhoud en er ermee stopt) maar stop dat met die hele site!!!
En door die indruk zou ik twijfelen of de club zelf dan ook qua organisatie zo 'slordig' is...
(ongediplomeerde trainers ofzo...)
Verder maakt wel of geen website me geen fluit uit.
groeten albana

Ook beroep

Ook ik zit in het website-vak dus kijk altijd wel erg kritisch naar sites. Maar dan vooral of ik de informatie die ik zoek makkelijk kan vinden.
Voor een sportvereniging is het wel erg handig om te weten wanneer een training of wedstrijd niet doorgaat. Als je die info op een andere manier krijgt is een goede site minder belangrijk. Maar puur op een site beoordelen doe ik niet. Het is het hele plaatje wat telt

margje van dijk

margje van dijk

13-01-2011 om 17:12

Telt wel mee

Ik vind het wel uitmaken hoe goed iemand's website eruit ziet. Als ik kan kiezen tussen twee alternatieven en de een heeft een achterhaalde website, dan kies ik de andere, tenzij ik natuurlijk andere redenen heb om dat niet te doen (maar dan had ik ook geen alternatieven, dan had ik al gekozen

Ik vind het net zoiets als fout spellen. Als ik twee sollicitatiebrieven krijg en eentje bevat spelfouten, dan kies ik de andere. Zo beoordeel ik bedrijven ook op hun website-kwaliteit.

Margje

Tirza G.

Tirza G.

14-01-2011 om 11:25

Foto's

Pelle, foto's mógen niet zomaar op een website van een club worden gezet, dus dat verklaart misschien al veel. Ik kijk wel naar websites ja, maar mijn strengheid is afhankelijk van het belang Voor een uurtje badmintonnen in de week bij de enige club die hier is ben ik minder streng dan voor de aanschaf van een nieuwe wasmachine - ofzoiets.

Tirza

Maylise

Maylise

14-01-2011 om 13:11

Macht van het getal

Als ik een club zoek voor mijn kinderen en er zijn in mijn buurt 30 potentiële clubs om maar wat te noemen ga ik ze echt niet alle 30 bij langs. Dan maak ik een eerste selectie op basis van de website. Hoe meer informatie er dan staat en hoe actueler die informatie is hoe meer kans dat die club bij mijn eerste selectie zit.

Echter als ik de keuze heb uit 2 clubs dan ga ik ze toch allebei bellen ook al heeft de eerste een enorm goede up to date website en de tweede niet. De eerste maakt wel een positiever eerste indruk maar ik zou toch ook de club zonder goede site bellen omdat ik wel graag iets van vergelijking wil hebben.

Maylise

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.