Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Info wii

Ik zie m'n zoons veel plezier hebben met de WII. Ik vroeg me af of er een WII blad is met recenties en informatie mbt mogelijkheden en spellen. Zo vraag ik me af of er iets met muziek en dansen is op de WII (bijv leren streetdancen ?).

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Just dance

Je hebt just dance 1 en 2 en misschien ook wel 3. Dat is dansen op muziek (leren). Verschillende stijlen door elkaar er zitten ook samba's en rumba's tussen b.v.maar ook streetdance. Je kan zelf kiezen welk liedje en welke moeilijkheidsgraad. Wij hebben 1 en 2 en buiten mariokart zijn dat de meest bespeelde spelen. Eerder (voor we just dance hadden) speelden ze ook veel met meezing-spel, boogie heet die. En je hebt ook een spel dat heet volgens mij 'move like michael jackson' daarbij moet je ook dansen volgens mij (misschien ook zingen).
Een blad met info is er niet volgens mij...Wij houden gewoon bij wat er uitkomt door in de winkels te neuzen en in folders te kijken.
groeten albana

maan.

maan.

02-01-2011 om 12:19

Google?

hier tot nu toe recensies gezocht met google. en via bol.com ook veel info te vinden.

bij bartsmit een gratis tijdschriftje maar daar staat niet heel veel in (wel een overzicht met nieuwe titels).

op een van de recensiesites ooit gelezen dat over het algemeen wiispellen van nintendo zelf de betere spellen zijn. (boomblox was een van de weinige niet-nintendospellen die ook erg positief werd beoordeeld en ja die vinden wij erg leuk)

muziek en dansen op de wii, geen idee. het hierboven genoemde boogie is hier op de ds heel vaak en enthousiast gespeeld, maar weet niet of dat op de wii ook leuk is.

Lietje

Lietje

02-01-2011 om 20:15

Tijdschrift

Wij lezen hier al een aantal jaar de N-gamer. Het blad verschijnt ongeveer per twee maanden en staat bol van pre -en reviews van Wii en ds spellen. Hier wordt het blad ongeveer gespeld. Als je lid wordt krijg je ook vaak een gratis ds of Wii spel, even opletten welke aanbieding ze hebben.
Lietje

Hes@

Hes@

05-01-2011 om 10:57

Michael jackson

Heeft iemand move like michael Jackson al geprobeerd? is het leuk? Hoe gaat het?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.