Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Leony

Leony

23-09-2010 om 10:55

Inlogvenster google chrome defaults wissen

De gegevens voor aanloggen in Google Chrome bestaan uit email adres en password.
In een moment van onoplettendheid heb ik bij het venster "e-mail" per ongeluk zowel email adres als password getypt.
Als ik nu de eerste letter van mijn email adres in dat venster typ, verschijnt normaal gesproken mijn mail adres als suggestie (pop up). Maar nu dus ook mijn adres+password. Dat is niet de bedoeling.
Wie weet hoe ik die automatische suggesties kan verwijderen?
NB Veranderen van password is een optie, maar ik wil graag mijn huidige password behouden. Ik hoor dus graag hoe ik dit probleem kan oplossen!
Vast bedankt Leony

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
margje van dijk

margje van dijk

23-09-2010 om 11:42

Even de cache leeggooien

Als je de geschiedenis wist, dan ben je alle voorheen getypte tekst kwijt.

Ik weet niet precies hoe het gaat, maar je moet ergens bij Opties zijn, en dan de geschiedenis wissen / cache leegmaken / weet ik hoe het heet in Chrome.

Margje

Leony

Leony

23-09-2010 om 13:37

@margje

Dank voor je tip. Helaas werkt het legen van de cash niet. Dat had ik al uitgeprobeerd. De Cash houdt *pagina's* vast, geen private data. Ik blijf verder zoeken ....
Groet, Leony

Leony

Leony

23-09-2010 om 13:43

Joepie! gevonden!

Kreeg een tip van iemand die ik zonet heb uitgeprobeerd en die werkt.
Aangezien ik vast niet de enige ben die met dit probleem te maken krijgt volgt hier de instructie:
Ga naar Aanpassen en beheren (dat baco icon rechtsboven)
Kies Opties; daarbinnen Geavanceerde opties; daarbinnen Wis Browsegegevens.
Op dit scherm zet je alle keuzes uit; behalve het wissen van Formuliergegevens. Vul ook de aangegeven periode in - als het net gebeurd is kun je namelijk het beste voor 'afgelopen uur' kiezen.
Succes, Leony

margje van dijk

margje van dijk

23-09-2010 om 22:14

Leony

Dit bedoelde ik ook

Wis Browsegegevens, dat komt op hetzelfde neer als Wis Geschiedenis.

Maar mooi dat het gelukt is!

Margje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.