Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Internet, welke?

Hallo,
Ik kom hier een vraag stellen namens mijn dochter. Ze zit op kamers in een studentenhuis met nog drie meiden. Nou werd het internet altijd geregeld door een meisje dat nu gaat verhuizen. Er moet nu dus nieuw internet geregeld worden. Maar ze ziet door de bomen het bos niet meer, en ik eerlijk gezegd ook niet. Het moet snel internet zijn, want het zijn alle vier studerende meiden die veel achter hun laptop zitten. De prijs moet natuurlijk het liefst zo laag mogelijk zijn. Welke aanbieder is goed? En welk pakket sluit het beste aan bij de situatie?

Alvast bedankt, ook namens dochter,
IsaBella.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Maxime.M

Maxime.M

18-08-2010 om 20:11

Rondje bellen?

Hoi,

Als je een ochtendje de tijd hebt zou ik gewoon eens een paar internet aanbieders bellen, uitleggen wat de situatie is. (aantal gebruikers die dus snel internet willen met laptop, dus draadloos lijkt mij) en laat hun de aanbiedingen maar noemen.
Waarschijnlijk kan je dit ook vinden als je gaat surfen op het internet, maar ik zie op de site van bijvoorbeeld alleen al de KPN door de bomen het bos niet, dus laat me liever dan maar telefonisch voorlichten.

Succes
Maxime

Suzanne

Suzanne

19-08-2010 om 10:36

Vergelijkingssite

Een duidelijke, overzichtelijke en onafhankelijke site is www.internetten.nl (Een site van Ben Woldring die veel van die vergelijkingssites heeft)
De tarieven staan per jaar onder elkaar, met erbij hoe snel de internetverbinding is. Online komt als goede aanbieder uit de bus, de tweede aanbieding kost 220 euro per jaar en is een hele snelle verbinding. Wij hebben zelf Online als povider en dat bevalt prima.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.