Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Tijgeroog

Tijgeroog

02-06-2012 om 22:51

Ipad en kinderen

Oké, ik heb nu een iPad en twee kinderen (4 en 7). Wat Zet ik op m'n iPad zodat de kinderen blij worden. Vooral voor de jongste vind ik het lastig, voor de oudste heb ik al wel wat dingen gevonden. (en het liefste gratis Apps zolang ik nog dingen aan het uitproberen ben)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Gratis versie

Van angry birds en lego heeft ook een aardig spelletje. Maar die heb ik de ipod en op de ipad zie je meer, dus daar is vast veel meer voor te vinden!

Inge M

Inge M

03-06-2012 om 10:08

De hits hier

Voor mijn zevenjarige (in willekeurige volgorde):

- Bike Race
- Angry Birds
- Rollercoaster
- Ninjago (Lego-spel)
- Tap Zoo (zelf dierentuin bouwen)
- Tappily Ever After
- Ask Vader (Star Wars-spel)
- Where is my water (ingenieus puzzelspel met krokodil in bad)
- KB Loco (racespel)
- Getting Nuts

Voor mijn vierjarige:

- Angry Birds
- Lego Duplo
- Lego 4+
- Ninjago

Al deze spelletjes zijn gratis. Oh, en een tip. Heb je aan je Apple-account een creditcard gekoppeld? Schakel dan bij Instellingen, Algemeen, Beperkingen de optie 'Kopen vanuit apps' uit.

Er zijn namelijk veel gratis spelletjes waarin je tijdens het spelen dingen kunt bijkopen voor echt geld. Hiervoor wordt niet naar een wachtwoord gevraagd, op 'Ja' klikken is genoeg. Je kind heeft niet altijd door dat het om echt geld gaat, dus om nare verrassingen te voorkomen kun je deze mogelijkheid het beste uitschakelen.

Veel plezier met je iPad!

Chris

Tijgeroog

Tijgeroog

04-06-2012 om 09:22

Dank

Dank voor de tips, daar kunnen we weer even mee vooruit. Chris, ook bedankt voor dat kopen vanuit de Apps. Ik wist dat dat geblokkeerd moest kunnen worden, maar ik kon echte nergens vinden. Nu heb ik er meteen maar een paar leeftijdsbepekingen aan toegevoegd. Niet dat ze nu Apps kunnen kopen, want ik heb nog geen saldo, maar voor de toekomst is het fijn dat het meteen afgedekt is.

Ik heb zelf trouwens momswithapps.com gevonden, daar worden (blijkbaar) elke vrijdag Apps goedkoop of gratis aanboden.

(Janneke67)

(Janneke67)

04-06-2012 om 16:18

I-tuneskaart

Je kunt dan beter ipv een creditcard een i-tumeskaart gebruiken. Die koop je bij de mediamarkt vanaf 10 euro. Dan hoef je je creditcard biet te gebruiken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.