Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Wokkeltje

Wokkeltje

28-03-2011 om 10:31

Ipad gekregen

Ik heb van manlief en Ipad gekregen. Ik ben niet van de mobiele telefoon (en heb dus geen Iphone) maar zit wel veel op internet (OO). Maar wat moet ik nu met zo'n Ipad. Snap echt de voordelen niet? Ik kan er niet snel mee emailen oid, niet snel mee typen, niet mee bellen, niet mee sms-en, etc. Wat is er leuk en handig aan?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wat er leuk aan is?

De blits maken bij mensen die zo'n ding dolgraag willen hebben.

Kan je hem misschien als e-reader gebruiken?

skik

Archief

Hier is pas nog dezelfde vraag geweest. Kijk maar in het archief voor de antwoorden.

Tirza G.

Tirza G.

28-03-2011 om 17:17

Nou

wat er leuk aan is: je kunt hem heel goed verkopen

Tirza

Was

laatst aan het winkelen en zag een francaise met 3 kleine kinderen. Zij rustig op eigen tempo de winkel rond en die drie kinderen rustig in een hoekje met dat ding. Geen ruzie, geen gedoe.. niets.. stilte! Je kan er zelfs rustig mee winkelen. Ideaal!

Wokkeltje

Wokkeltje

29-03-2011 om 10:18

Picasso

"In het archief kijken". Goeie, dat kan dus niet met Ipad.

Wokkeltje

Zie nu dat het bericht nog niet eens in het archief staat. Gewoon binnen de berichten van 30 dagen kijken dus.
En je bedoelt dat je niet met de app in het archief kunt kijken? Dan is Safari de oplossing

Super

ik heb hem ook sinds zaterdag. een echte hit hier.
ik doe hyven, twitteren, emailen,oolen, wat verslafende spelletjes, kranten lezen.

kinderen hebben ieder hun eigen pagina met apps, spelletjes.

jippa

jippa

04-04-2011 om 19:08

Wil er een

Ik ben niet zo'n gadgetmens, maar nu heb ik mijn zinnen gezet op de ipad. Vooral als een soort notitieblok om vergaderaantekeningen te maken die ik dan niet vervolgens weer kwijt zal zijn, foto's kijken ( maar hoe zet ik die erop eigenlijk?), mee op reis, boeken lezen, het spreekt me wel erg aan.
Weet iemand of het zinvol en of onhandig is dat ding in de VS te kopen? (ga ik binnenkort heen)

Tirza G.

Tirza G.

04-04-2011 om 19:29

Kan!

Heb ik pas ook gevraagd, hij is in de VS een stuk goedkoper. Wat hier de europrijs is, is daar de dollarprijs. En aangezien de dollar op 70 ct staat is dat echt aantrekkelijk. Koop er alleen geen eentje met 3G dan zit je aan een abonnement met een Amerikaanse provider vast Enige nadeel: hij was (toen ik er was) slecht verkrijgbaar. Nu wacht ik tot het najaar

Tirza

Luna

Luna

05-04-2011 om 00:03

Jippa

Foto's op je iPad zetten gaat zo: maak een map aan op je pc en zet de foto's erin. Sluit je iPad aan op je pc en start iTunes op. Open je iPad en klik op het tabblad foto's. Selecteer dan de map die je wilt synchroniseren en synchroniseer je iPad met iTunes. En dan staan ze erop. Er zijn ook handige cardreader plug ins te koop (€40) die je in je iPad steekt en daarin je geheugenkaartje en dan kopieer je ze naar je iPad.

jippa

jippa

05-04-2011 om 10:29

Tirza & luna

Dank voor deze goede tips. Dat moet zelfs mij lukken. In juni ga ik proberen in de VS of het lukt er een te kopen! Ik zal het laten weten.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.