Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Jetta71

Jetta71

21-07-2010 om 15:32

Iphone?

Hoi,

In de categorie luxe-problemen: mijn mobieltje begint aan zijn eind te raken. Thuis hebben wij een Apple (iMac). Eigenlijk heb ik heel veel zin om hierna een iPhone te gaan gebruiken. De opschudding rondom de nieuwste iPhone volg ik. Ik vraag me nu af: hoe bevallen T-mobile abonnementen? Een tijdje geleden waren er best veel klachten over de dekking. Ik zit nu bij KPN en ben tevreden, maar een simlockvrije iPhone is wel erg duur. Toch heb ik ook een beetje moeite met de monopolie-positie van T-mobile wanneer het om de iPhone gaat.
Wie wil meningen of ervaringen delen?

Groet, Jetta

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik heb een iphone

en wil geen andere meer! Oké, het bereik is soms pet, internet is soms erg traag, en T-Mobile heeft een monopoliepositie (Apple trouwens ook). Maar het gebruiksgemak, het moeiteloos synchroniseren met iMacs (hier ook alleen maar Apple in huis) en de tientallen apps die je leven vergemakkelijken zijn ideaal. Ik moet nog een jaar voor mijn contract afloopt en hoop dat dan de problemen met iPhone4 zijn opgelost; op naar de volgende!

Ik heb een 3G en die werkt prima, misschien een idee?

Dorry

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

reina

reina

21-07-2010 om 20:32

Al jaren

Ik heb al een aantal jaren een Iphone (kreeg er ooit een kado van zoon voor ze hier te koop waren). Ik heb dus ook al jaren T-mobile, vind het bereik prima, eigenlijk zelden problemen (behalve op sommige plekken op de Veluwe, in bosgebied rond Harderwijk en Apeldoorn). Ik heb een telefoonabonnement + daarbij internet (ik geloof dat dat 9,95 extra is). Omdat ik meestal mijn gewone telefoon gebruik (sorry, niet zo'n Iphonefan dus ) heb ik op beiden hetzelfde nummer. Mijn Iphone gebruik ik vooral voor internetten als ik niet thuis ben en voor de Ipod....

kaatje1972

kaatje1972

21-07-2010 om 21:23

Kan ook bij kpn hoor!

Ik heb sinds een paar weken ook een iPhone, de 3Gs en die bevalt supergoed al heb ik dan geen Mac thuis
Maar het is niet helemaal waar dat alleen T-mobile de iPhone levert hoor! Zelfs had ik een abonnement bij Hi (van Kpn) en toen ik aangaf mijn abonnement op te willen zeggen omdat ik een iPhone wilde en dat dat alleen bij Tmobile kon werd me verteld dat ook Kpn ze kon leveren voor trouwe klanten!!! Dus ben ik nu de trotse bezitster van een iPhone met een abonnement bij Kpn
Groetjes Kaatje1972

Jetta71

Jetta71

21-07-2010 om 21:32

Kaatje

Hoi Kaatje,
Dat is weer een ander verhaal! Heb je veel moeten betalen voor het toestel zelf? En ben je dan een trouwe zakelijke klant (die een duur abonnement heeft) of een trouwe particuliere klant, die net als ik gewoon al jaren bij KPN zit? Interessant! Als je wilt vertellen hoe je tot deze deal gekomen bent hoor ik het graag
Groet, Jetta

Vodafone

Bij Vodafone ook gewoon een Iphone te krijgen hoor! Zo te zien nu zelfs al vanaf 17,25 per maand.

Jetta

Ik heb een iPhone-abonnement, onbeperkt internet ( voor OOL!), en een bel/sms-bundel. Toestel was gratis in combi met abonnement. Ga naar tmobile en laat het je uitleggen, dan kun je alles vragen!

Dorry

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

100%mama

100%mama

22-07-2010 om 10:31

Hier ook

de Iphone en.......wat een wereld ding! Alles en overal van alles en nog wat kunnen checken, zalig gewoon! Zat van de week op vriendin te wachten in de auto....normaal geen bal te doen natuurlijk, nu heerlijk internetten! Soms wat traag, maar ach! Makkelijk in bedienning ook overigens!

mopperkont

mopperkont

22-07-2010 om 19:08

Nike+

Ik ben aan een nieuwe telefoon toe en ik overweeg ook die 3g. Ik heb ook nieuwe hardloopschoenen nodig en het lijkt me leuk om dat nike+ spul te gaan gebruiken. Heeft iemand van jullie daar ervaring mee?

kaatje1972

kaatje1972

22-07-2010 om 20:40

Jetta

Hoi Jetta,
Ik was al 2 jaar klant bij Hi en had gewoon een particulier abonnement van 40 euro per maand (Hi 20 (20 euro) + 10 euro voor onbeperkt sms'en + 10 euro voor onbeperkt internet). Nu heb ik een abonnement dat iets goedkoper is, uit mijn hoofd (want ik ben op vakantie betaal ik nu 32,50 euro per maand inclusief onbeperkt internet. Onbeperkt sms'en heb ik niet meer genomen omdat ik eigenlijk bijna alleen maar sms met mensen die ook een iPhone hebben of een Blackberry (gewoon toeval hoor) en daarbij gebruik ik het programma What's App (kost eenmalig 0,79 eurocent, te downloaden via de Appstore) want daarmee kun je GRATIS sms'en (van iPhone naar iPhone of van iPhone naar B! Oh, ik moest overigens wel 80 euro bijbetalen voor het toestel ....
groetjes Kaatje1972

Margriet*

Margriet*

22-07-2010 om 23:01

Tjee 40 euri

voor een abonnement???? 32 euro vind ik ook heel veel. Vandaar dat ze jouw wel langer willen binden aan de KPN. Zo werkt het toch, voor klantenbinding met zulke uitgaven hebben ze veel over.

Aanbiedingen

Hoi Jetta, kijk eens in de krantjes metro en spits. .daar staan regelmatig advertenties met aanbiedingen in, misschien een idee ? Overigens ben ik ook aan het kijken naar de Iphone4 en welk abonnement over een paar weken/maanden.

Alvoco

Alvoco

23-07-2010 om 21:04

Iphone vodafone runkeeper

Hier na veel aarzelen een iPhone aangeschaft, een 3GS. Ik heb hem nu een half jaar, denk ik. Wat een ding, fantastisch!! Ik heb hem in combinatie met een vodafone abonnement. Ik heb net zo lang gezocht tot ik een redelijke combi had. Dat was in mijn geval: 200 euro betalen voor het toestel (3GS 16 mb zwart) en 30 euro per maand voor een abonnement met onbeperkt internet. Eerste half jaar een tientje per maand korting op het abonnement dus in totaal over 2 jaar gerekend 27,50 per maand.
Hij helpt me met van alles. Aan boord mijn agenda, email, internet, de OOL app uiteraard, in de auto dient hij als tom tom en het programma trein is ook onovertroffen voor iemand als ik, die vaak met het openbaar vervoer moet. Via de Iens app zoek ik restaurants in de buurt op vakantie, ik kijk onderweg het journaal, lees de krant enz. enz. Voor het hardlopen gebruik ik de gratis app runkeeper. Die slaat onder het lopen mijn route op, houdt op elk punt van de route mijn snelheid bij, geeft aan het eind mijn gemiddelde snelheid, hoe lang ik erover deed en of er geklommen dan wel gedaald is gedurende het lopen en hoeveel dan. Aan het eind van de training stuur ik de gegevens naar een website waar ze worden opgeslagen. Ik heb dus geen chip in mijn schoen nodig.
Ach ik kan nog uren doorrammelen over de mogelijkheden, maar dat was de vraag verder niet. Ik heb heel behoorlijk bereik met vodafone, beter dan mijn zoon die een iPhone heeft met een TMobile abonnement. Maar het scheelt niet heel veel. Thuis gebruikt de telefoon ons eigen draadloos internet en op plekken met openbare internettoegang gebruik je die.

Nike+

Ik gebruik al jaren nike+, bevalt prima. Ben vandaag na meer dan een half jaar rust vanwege een blessure weer begonnen. Ik heb vroeger veel gerend op nike+ schoenen, heb nu andere schoenen en bevestig de sensor tussen mijn veters, werkt ook.

Die runkeeper app klinkt ook wel leuk, die ga ik de volgende keer eens proberen.

Muusje

Runkeeper

Helaas! Runkeeper werkt hier niet goed, teveel bomen op mmijn route en hij verliest het gps-signaal constant. Heb nu in 40 minuten 60 meter afgelegd... Ik houd het dus maar bij de nike+. Jammer, want ik vond het wel leuk om de route te kunnen zien. Maar ja, ik weet eigenlijk toch wel waar ik ren

Muusje

Jetta71

Jetta71

25-07-2010 om 23:48

Dank

Dank allemaal voor jullie mening en advies! Het lijkt erop dat bijna iedereen blij is met haar iPhone, dat is erg leuk om te horen. Veel verschillende ervaringen en tips ook over de providers, en die hebben me wel op weg geholpen. Ik zal eerst proberen of het mogelijk is bij KPN te blijven, want daar ben ik gewoon tevreden over. Als dat niet kan (of met teveel haken en ogen) dan moet het toch maar T-mobile worden, denk ik. Ik heb nog even tijd tot mijn abonnement afloopt, kan ik ook even afwachten hoe het gaat met de perikelen rondom de iPhone 4!
Groet, Jetta

Lynna

Lynna

26-07-2010 om 08:13

Wat doe je dan met je ipod touch?

Gebruik je je iPod touch nog wel als je een iPhone hebt? Ik heb zo 'n ding en vraag me af of ik er een iPhone bij zal kopen, een htc diamond, een samsung wave of een Blackberry. Suggesties?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

reina

reina

26-07-2010 om 10:08

Lynna

Ik heb een Iphone en gebruik vnl de Ipod(touch)functie, dus nee, beiden is wat overbodig

Lynna

Lynna

26-07-2010 om 22:06

Htc desire

Vanmiddag htc desire gekocht. Prachtding alleen heb ik blijkbaar mijn sim beschadigt dus nu heb ik niks......

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Fyi

FYI zojuist in mijn mailbox;
Vanaf vandaag - vrijdag 30 juli 2010 - is de nieuwe iPhone 4 officieel te bestellen. De iPhone 4 is in Nederland exclusief verkrijgbaar via T-Mobile in 16GB en 32GB uitvoering met een abonnement vanaf €29,95 per maand.

Naar verwachting is de iPhone 4 voorraad erg beperkt, wees er dus op tijd bij wanneer je tijdig in het bezit wilt komen van deze kanjer.

Sancy

Sancy

30-07-2010 om 12:30

Fyi judith-t

http://www.nu.nl/gadgets/2297020/t-mobile-staakt-voorverkoop-iphone-4.html
Al lang uitverkocht dus. Als je vandaag een bestelling kunt plaatsen, is de wachttijd nog zeker 8 weken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.