Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Ise

Ise

21-12-2010 om 10:28

Iphone

In april loopt mijn telefoonabonnement af (ja, ik ben er vroeg bij). Dan kan ik een andere telefoon uitkiezen en/of overstappen naar een andere provider. Nu denk ik er over om een iphone te nemen, maar wat is wijsheid? Ik zie door de bomen het bos niet meer: iphone 3 of 4..... 16G of 32G. Wat zijn jullie ervaringen? En wat zijn voor jullie de voordelen van de iphone t.o.v. een andere telefoon...of nadelen natuurlijk. O ja, ik heb nu een hi-abonnement.
Alvast bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Vragen

Hoeveel wil je per maand uitgeven? En wat wil je gaan doen met een nieuwe telefoon? Wel zo belangrijk om te weten.

Ik heb geen iPhone omdat ik het abbonement te duur vind. Wel heb ik een Samsung Jet waar je mee kunt internetten enz. Voldoet prima voor mij.

Ik heb Vodafone als provider en ben daar best tevreden over.

Ise

Ise

21-12-2010 om 15:12 Topicstarter

Tja....

Ik heb nu een abonnement van € 29,95 en dat mag van mij wel zo blijven. Ik weet al dat ik bij moet betalen voor de telefoon, maar dat is geen probleem.
En wat wil ik er mee gaan doen: internetten, foto's en filmpjes maken, muziek, af en toe een spelletje of zo....en bellen, lijkt me ook wel praktisch ;o).

iPhone-fan

iPhone-fan

21-12-2010 om 15:46

Iphone is zoooo leuk

Ik had/heb ook Hi en heb ze gebeld dat ik mijn abo wilde beeindigen omdat ik een iPhone wilde gaan kopen en dat kon (voor bestaande klanten) ook gewoon bij Hi!

Ik heb 80 euro bijbetaald voor een iPhone 3GS 16 GB en betaal nu 32,50 euro per maand voor een bel/smsbundel én onbeperkt internet. Ben er erg tevreden over! Ik maak vaak foto's en filmpjes met mijn iPhone en er staat muziek en tig spelletjes op en toch heb ik altijd nog iets van 9 Gb over dus 16 is echt genoeg volgens mij.

Het verschil in de iPhone 3 en 4 zit hem volgens mij voornamelijk in het feit dat er op de 4 een dubbele camera zit (zodat je foto's van jezelf kunt maken) en dat er een ander beeldscherm (retina) op zit. En de prijs natuurlijk Met de 4 kun je ook multitasken trouwens maar als je de 3 upgrade kan dat ook met de 3.

Let er wel op als je een iPhone3 koopt dat je een 3GS koopt en geen 3G. Geen idee waar die S voor staat maar mijn broertje heeft een 3G en kan een heleboel dingen niet die de 3GS wel kan (onder ander bluetooth).

Ik vind mijn iPhone zooooo leuk dat ik er vaak mee speel en dat je er ook mee kan bellen is bijzaak voor mij

Succes met beslissen!

Ise

Ise

21-12-2010 om 19:16 Topicstarter

Reactie

Inderdaad....mail checken. Ook handig. Bluetooth wil ik er ook op.
Iphone-fan: ik neem aan dat je aan het eind van de abonnements-periode op wilde zeggen, of tussendoor?

zomaar een naam

zomaar een naam

21-12-2010 om 19:21

Apps

Hier ook een IPhone fan. Ik heb nu ongeveer een jaar de IPhone 3GS en ik vind hem erg leuk.
Er zijn heel veel verschillende Apps voor te krijgen. Waaronder veel spelletjes. Ook heb je Apps waarmee je oa het journaal kan terugkijken of de kranten kan lezen en nog veel meer. En natuurlijk nog de app voor ool zo kan je met je IPhone op het forum

Ise

Ise

21-12-2010 om 20:30 Topicstarter

Apps...

En hoe werkt dat met die apps? Moet je die downloaden en waar vind je die dan? Kan zonder iphone al even rondsnuffelen op zo'n site? En wat kost zo'n app...of zijn ze gratis?

Ise

als je zoekt op iPhone-app kun je al heel veel vinden. Veel is gratis. Veel apps waarvoor je moet betalen hebben een gratis 'lite' variant waarmee je het goed kunt uitproberen. Vaak kost een app maar weinig, 79 cent of zo.
Op je iPhone zit standaard een app-store waarvandaan je ze kunt ophalen. Je moet een iTunes account aanmaken, dat je koppelt aan een credit-card of een voucher (een soort pre-paid kaartje). Op je pc (met windows of een mac) zet je ook iTunes, en daarmee kun je de iPhone synchroniseren en updaten. Dit doe ik echter niet vaak omdat ik normaal met Linux werk.

Suus

Suus

22-12-2010 om 21:04

Nog een iphone fan

Hier nog een iPhone fan. geweldig apparaat (maar dat vind ik van alles van apple)
Zo handig om altijd je mail, twitter en internet bij de hand te hebben en dan ook nog kan bellen (niet onbelangrijk)

Ik zou zeggen, niet twijfelen en ga voor de iPhone 4!
Suus

Lidwientje

Een heel goed alternatief is een iPad Ik heb dus een telefoon met een betaalbaar abonnement en ook een iPad. Helemaal geweldig Geen gepriel op een klein scherm en ook ideaal voor digitale boeken. Maar je kunt er niet mee bellen of filmpjes maken.

Met de iphone 4 ook skype

Hoi,

Met de iPhone 4 kun je ook skypen (dus met beeld bellen). Maar als dat niet per sé hoeft, is 3Gs ook prima.
Als je binnen je belbundel wilt blijven, kun je de Apps "WhatsApp" en "Viber" downloaden via de Appstore. Daarmee kun je gratis via internet sms-en en bellen (moeten je vrienden 't ook hebben natuurlijk...). Dan kun je dus een heel kleine bundel nemen, zolang je maar onbeperkt internet hebt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.