Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Vic

Vic

21-07-2012 om 21:17

Iphone doet gek

Hebben jullie wel eens storing in je IPhone? Vanmiddag bleef het scherm zwart en hij reageerde niet meer op de homeknop of het aan/uitknopje. Toen ik hem aan de oplader legde kreeg ik een appeltje in beeld en moest ik opnieuw mijn pincode invoeren. De accu was overigens niet leeg! Vervolgens bleek dat bij instellingen mijn wifi-netwerk verdwenen was, en mijn mapje met spelletjes was verdwenen dus ik had allemaal losse apps.
Dochter van 7 (die het apparaat het laatst in haar handen had) beweert dat ze niets geks heeft gedaan.
Klinkt bekend?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hmm

Ik heb wel eens iets raar met m'n ipad gehad. Deed niks meer, zonder reden. Uiteindelijk na een hoop geklooi weer aan de praat gekregen. Maar het was wel even schrikken Gelukkig maakt itunes standaard een backup, dat scheelt. Maar al met al is het ook gewoon electronica die een storing kan hebben (ja, zelfs Apple).

Snuggle's

Snuggle's

22-07-2012 om 02:05

Ook wel eens gehad dat hij opeens op zwart ging. Toen hielp het om op allebei de knoppen te duwen voor langere tijd, alsof je een foto maakt zeg maar.
Ik moest wel m'n pincode invoeren erna, maar verder was er niets verandert. Pincode moest ik wel opdiepen want die gebruik ik normaal niet dus dat was nog even lastig trouwens.

Kaaskopje

Kaaskopje

22-07-2012 om 21:08

Vastlopen

Als je je iPhone met de uitknop echt uit zet en daarna weer aan... heb je dat al geprobeerd?

Vic

Vic

24-07-2012 om 21:12

Niet meer gebeurd

Ik heb ook even gegoogeld en blijkbaar komt het wel vaker voor dat ze vastlopen. Meestal kun je dat verhelpen door zowel de aan/uitknop als de homeknop in te drukken. Dat had ik zelf niet geprobeerd, maar kan dus als er geen stroom in de buurt is.
Ik vermoed dat e.e.a. misschien toch wel veroorzaakt is door jongste. Die krijgt het ook voor elkaar om op mijn laptop 200 venstertjes in de browser te openen, waardoor hij helemaal niets meer doet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.