Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

mari39

mari39

01-10-2012 om 22:03

Ipod en itunes

Ik (en zoon)ben echt al dagen bezig met ipod en itunes (onder windows 7). Zoon heeft sinds juli een ipod en daarop muziek en filmpjes gezet. Gedownload van internet en via itunes gesynchroniseerd met ipod. Ging goed.
Nu loopt ineens bij synchronisatie itunes vast (bij de laatste stap: wijzigingen toepassen)of synchroniseert niet (lijkt wel maar er is op ipod niets toegevoegd). Het gaat (vooralsnog) om overzetten van filmpjes. Ze zijn van het goede bestand (mp4) en is ook hetzelfde bestand van de films die er al opstonden.
Ik heb al van alles gedaan, onder andere olv. apple support itunes goed verwijderd en opnieuw geinstalleerd en ook de ipod helemaal hersteld (dus leeghalen en opnieuw instellen). Bij de laatste actie heb ik weer filmpjes overgezet en het grappige is dat de oude filmpjes er wel opkomen, maar de nieuwe niet.
Wie o wie heeft een goed idee? Wij weten het niet meer.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
lennest

lennest

02-10-2012 om 21:46

Apple store?

In de apple store in amsterdam heb je de geniusbar, daar kun je online een afspraak maken, en dan met je apparaat plus evt imac naar toe gaan en meestal weten ze daar wel een oplossing. Ik kreeg sommige epib boeken niet op de ipad en dat hebben ze perfect opgelost.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.